Connector Factory – Versiuni din iunie 2023

Versiuni din iunie 2023

În această lună, Connector Factory a lansat mai mulți conectori Qlik™ Application Automation și Qlik™ Cloud AnalyticsConnector Factory reprezintă strategia Qlik™ de extindere continuă a accesului și furnizării de date de la sute de aplicații SaaS și surse de date pentru a alimenta nevoile de analiză în cloud enterprise și de integrare a datelor în continuă evoluție.

Qlik™ Application Automation

În urma finalizării achiziției Talend de către Qlik™, aceștia vor începe să își integreze și să își unească produsele.  Ca parte a acestui efort, Qlik™ Application Automation a lansat doi conectori legați:

Stitch

Conectorul Stitch permite utilizatorilor să își aboneze automatizarea la un eveniment de încărcare a datelor finalizat în Stitch. Stitch este utilizat pentru a se conecta la baze de date și aplicații SaaS, iar apoi replică acele date către o destinație aleasă de dumneavoastră.

Automatizarea se va executa de fiecare dată când noi date ajung în depozitul de date al utilizatorului. Dacă execuția a fost reușită, automatizarea poate evalua apoi starea pipeline-ului și poate începe sarcini în Talend sau lucrări în dbt.
Puteți afla aici mai multe despre conectorul Stitch.

Talend Cloud

Conectorul Talend Cloud poate fi utilizat pentru a orchestra sarcinile Talend în legătură cu integrarea datelor, calitatea datelor și alte sarcini de automatizare a aplicațiilor Qlik™. Talend Cloud oferă servicii online prin care puteți accesa caracteristicile și funcțiile software-ului Talend pentru a proiecta, gestiona și monitoriza capacitățile de integrare.

Acest conector vă permite să profitați de automatizările din Qlik™ Cloud pentru a eficientiza conductele de date și nevoile de guvernanță a datelor în întreaga organizație.  Acest conector este, de asemenea, disponibil în Qlik™ Cloud Government.
Puteți afla aici mai multe despre conectorul Talend Cloud.

De asemenea, Olik™ tocmai a lansat încă trei conectori Qlik™ Application Automation:

OpenAI

Recent, a fost lansat OpenAI Connector, care poate ajuta dezvoltatorii să își îmbunătățească fluxurile de lucru existente cu AI și conținut generat de modele lingvistice mari atunci când creează expresii, comenzi sau scripturi în Qlik™ Application Automation. Companiile pot profita de OpenAI pentru a crea rapid și eficient și pentru a oferi valoare suplimentară cazurilor de utilizare, cum ar fi analiza sentimentelor pentru aplicațiile CRM și echipele de servicii pentru clienți, traducerea recenziilor sau materiale despre produse.
Puteți afla aici mai multe despre conectorul OpenAI.

SugarCRM

Conectorul SugarCRM le permite utilizatorilor să eficientizeze operațiunile de vânzări prin integrarea perfectă a operațiunilor de vânzări, marketing și gestionare a conturilor în mediul lor analitic Qlik™ Cloud, îmbunătățind astfel eficiența și colaborarea. 
Puteți afla aici mai multe despre conectorul SugarCRM.

PagerDuty

Conectorul PagerDuty poate ajuta companiile să combine capacitățile PagerDuty în ceea ce privește gestionarea monitorizării IT, a incidentelor și a observabilității cu Qlik ™Cloud pentru a sprijini mai bine grupurile IT și operațiunile de date. 
Puteți afla aici mai multe despre conectorul PagerDuty.

Qlik™ Cloud Analytics

Conectorul Qlik™ OpenAI Analytics – Extinzând setul robust de capabilități native de inteligență artificială (AI), învățare automată (ML) și procesare a limbajului natural (NLP), conectorul Qlik™ OpenAI Analytics permite utilizatorilor să integreze în siguranță informații puternice în limbaj natural direct din OpenAI în aplicațiile de analiză, să sintetizeze și să combine date de la terți în modelele de date existente, să adreseze direct întrebări de la ChatGPT, completate cu date de la Qlik™ și multe altele.
Puteți citi aici mai multe despre conectorul OpenAI Analytics.

 Qlik™ a lansat, de asemenea, o nouă versiune independentă a Qlik™ Web Connectors.  Pe lângă îmbunătățirile generale și corecturile de erori, această versiune a fost extinsă pentru a include un conector Qlik™ Connector pentru Google Analytics 4.

Și, într-o notă conexă, încurajăm toți clienții Qlik™ Analytics care au Google Analytics să facă upgrade la Google Analytics 4.  Google a anunțat anterior că va înceta să mai proceseze noi rezultate în raport cu serviciul Universal Analytics la 1 iulie 2023, deși clienții vor putea în continuare să își vadă rapoartele Universal Analytics după această dată pentru o perioadă nespecificată.  Dar datele noi vor curge doar în Google Analytics 4
Puteți afla aici mai multe spre acest anunț.

Pentru informații despre Qlik™, vă rugăm să vizitați pagina: qlik.com.

Pentru soluții specifice și specializate de la QQinfo, vă rugăm accesați pagina: QQsolutions.

Pentru a fi în contact cu ultimele noutăți în domeniu, soluții inedite explicate, dar și cu perspectivele noastre personale în ceea ce privește lumea managementului, a datelor și a analiticelor, vă recomandăm QQblog-ul !