ProTV analizează audiența și performanța comercială cu QlikView™

După o evaluare atentă a capabilităților tehnice și operaționale ale platformei QlikView™ , ProTV a decis să folosească platforma de BI promovată de QQinfo pe piața românească.

Asimilarea utilizării platformei de către organziația ProTV a avut loc gradual, atât dpdv al zonelor de date folosite spre analiză, cât și dpdv al nivelelor ierarhice deservite.

”Am ales să lucrăm cu Q&Q Info Consult SRL datorită renumelui și seriozității pe care le-am identificat în urma analizei de piață, precum și a soluțiilor de modelare a raportării propuse chiar înainte de contractare. După încheierea cu succes a primei faze a proiectului dezvoltat de QQinfo, am hotărât să extindem utilizarea QlikView™ de la echipa de analiști și către echipa de manangement. Astfel, pe lângă flexibilitatea și ușurința deosebită în utilizare oferite de platforma QlikView™ , am mai dobândit o plus valoare relevantă și imediată pentru management: economii de timp și suport decizional pentru decizii mai bune și mai prompte. ”
Adrian Trâncă
Director IT, ProTV SA

„Suntem onorați de alegerea pe care ProTV-ul a făcut-o în direcția valorificării superioare a datelor de care dispun prin apelarea la capabilitățile de preluare, procesare și vizualizare intuitivă pe care QlikView™ le oferă.”
Cotiso Hanganu
Q and Q INFO CONSULT

„Am putut evidenția, cu ajutorul analizelor făcute în Qlik, obiceiuri de vizionare și cumpărare, segmente mai fine de telespectatori și consumatori, și de aici să ne ajustam, acolo unde a fost nevoie, politicile comerciale și de program. Rezultatul net operațional de la finalul zilei: o creștere a eficienței cu 150%.”
Laurențiu Gheorghiu
Advertising Trafic Manager, ProTV

Echipa ProTV a valorificat capabilitățile de analiză și vizualizare QlikView™  atât în analizarea comparativă cu competiția a performanțelor de audiență și vânzare, dar și în aria de monitorizare și analiză a traficului și consumului de media online prin platforma Voyo.

Despre ProTV

Lansat în luna decembrie a anului  1995, PRO TV,  parte a grupului  internaţional  de media şi divertisment CME, este lider de audienţă pe piaţa de televiziune din România.

Având ca public ţintă adulţii cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, din zone urbane, PRO TV are o grilă de programe variată, care include filme şi seriale internaţionale de top, precum şi o diversitate de producţii locale – ştiri, show-uri de divertisment şi programe de ficţiune.

Principalele programe ale postului – Ştirile PRO TV, România, te iubesc!, Românii au talent, Vocea României, Masterchef, Las fierbinţi, Visuri la Cheie – conduc detaşat în preferinţele românilor, fapt confirmat de audienţele generale din 2014.

Despre QQinfo

QQinfo (Q&Q Info Consult SRL) oferă din 2005 servicii de consultanță de înaltă clasă în domeniul Business Intelligence (BI) și Operational Inteligence (OI) valorificând în principal capabilitățile platformei QlikView™ . Prin intermediul echipei sale de consultanți și parteneri, QQinfo a furnizat și continuă să ofere companiilor servicii personalizate în zona dezvoltării de analize manageriale și operaționale relevante și eficiente, având în focus eficacitatea datorată ușurinței de navigare intrinseci a platformei Qlik combinată cu capabilitățile avansate de modelare și procesare ale echipei de consultanți.

Compania oferă, în conjuncție și alături de aceste servicii, licențe QlikView™ , servicii de suport și audit Qlik, servicii de training in-house și open-house, unicat în România, precum și servicii de integrare și dezvoltare de platforme de colectare de date adiacente sistemelor de analiză și raportare bazate pe tehnologii variate, atât comerciale (în special Microsoft, în calitate de Partener MAPS), cât și open-source.

Portofoliul de beneficiari deservit de QQinfo până în prezent a depăsit pragul de 100 de organizații (românești și străine), incluzând aici atât corporații multinaționale (Vodafone, Mars, Den Braven, Strauss, British American Tobacco, Jean Christoff, Deutsche Bahn – Schenker), grupuri locale, autohtone sau preluate (Țiriac, Farmexim, Vel Pitar, Rompetrol, Romtelecom), companii de dimensiuni variate, de la lideri de piață până la antreprenoriate debutante (Helpnet, Emag, Network One Distribution, Altex, Interbrands, Flanco, Scandia, Dunapack Rambox, E-boda, GFR, SoceanIQ, Maiserv, etc), dar și instituții sau companii de stat (Hidroelectrica, Poliția de Frontieră, Tarom, Agenția Navală Română, primării și consilii județene).

Din provocările întâlnite și soluțiile implementate la clienții noștri, specialiștii QQinfo au dezvoltat o serie de produse informatice inedite, ce oferă soluționări inovatoare și versatile unor probleme specifice:

  • QQbanking – consolidarea automată și semioautomată a extraselor de cont multi-bancă și multi-companie, atât dpdv solduri cât și operațiuni.
  • QQcash flow optim – monitorizarea proiecțiilor operaționale (bottom-up) de fluxuri financiare viitoare și de planificare – prioritizare a plăților.
  • QQpromo – planificarea, aprobarea și monitorizarea promoțiilor în canalele de distribuție, în special în zona International Key Account.
  • QQcrm – generarea de alerte tactice și strategice și monitorizarea soluționării acestora în relația cu clienții regulați.
  • QQvendor reporting – automatizarea proceselor de raportare către vendor.