Așa cum am publicat într-un articol în primăvara acestui an, Qlik™ dezvoltă caracteristici și capabilități noi în Qlik™ Cloud, și anume soluția write-back, care oferă posibilitatea de a introduce date sau de a actualiza dimensiunile din sistemele sursă, cum ar fi bazele de date sau CRM-urile, totul rămânând în cadrul unei aplicații Qlik Sense™. Soluția write-back încorporează atât Qlik™ Cloud, cât și Application Automation, pentru a permite utilizatorilor să introducă date dintr-un tablou de bord sau dintr-o aplicație și să execute actualizarea corespunzătoare a datelor în sistemul sursă, precum și în sistemul analitic.
În clipul video de mai jos, vă prezentăm o scurtă demonstrație despre cât de ușor se poate gestiona un tichet de asistență în HubSpot, cu ajutorul soluției write-back cu Qlik™ Cloud.
Pentru informații despre Qlik™, vă rugăm să vizitați pagina: qlik.com.
Pentru soluții specifice și specializate de la QQinfo, vă rugăm accesați pagina: QQsolutions.
Pentru a fi în contact cu ultimele noutăți în domeniu, soluții inedite explicate, dar și cu perspectivele noastre personale în ceea ce privește lumea managementului, a datelor și a analiticelor, vă recomandăm QQblog-ul !