Crearea unei soluții de bază write-back cu Qlik™ Cloud

Caracteristici și capabilități noi care vor apărea în Qlik™ Cloud

Soluții magice!

Tablourile de bord statice, doar pentru citire, sunt de domeniul trecutului în comparație cu ceea ce este posibil acum în Qlik™ Cloud.

Soluțiile „write-back” oferă posibilitatea de a introduce date sau de a actualiza dimensiunile din sistemele sursă, cum ar fi bazele de date sau CRM-urile, totul rămânând în cadrul unei aplicații Qlik Sense™. Soluția încorporează atât Qlik™ Cloud, cât și Application Automation, pentru a permite utilizatorilor să introducă date dintr-un tablou de bord sau dintr-o aplicație și să execute actualizarea corespunzătoare a datelor în sistemul sursă, precum și în sistemul analitic.

Exemple de cazuri de utilizare:

  • Crearea de tichete/ incidente – Creați un tichet sau un incident în JIRA sau ServiceNow,
  • Data Changes (Modificări de date) Actualizați Deals/ Accounts (tranzacții/ conturi) într-un CRM precum HubSpot sau Salesforce,
  • Data Annotations – Adăugați un comentariu la sau mai multe înregistrări dintr-un sistem sursă.

Această nouă caracteristică este posibilă cu toți conectorii aflați în Application Automation, inclusiv: CRM-uri precum HubSpot sau Salesforce Baze de date precum Snowflake, Databricks, Google Bigquery SharePoint și multe altele! Capacitatea de a scrie înapoi în Qlik™ Cloud este un schimbător de joc pentru clienții care doresc să operaționalizeze aplicațiile Qlik Sense™ existente pentru a îmbunătăți procesul de luare a deciziilor chiar în interiorul unei aplicații în care trăiesc analizele. Acest lucru nu numai că eficientizează procesele de busness într-un peisaj de date în continuă creștere, dar le permite utilizatorilor să acționeze pe moment.
Cu Application Automation care alimentează execuțiile de write back, clienții pot debloca mai multă valoare în mediul lor de date și analize.

Folosind Qlik™ Cloud Analytics și Qlik™ Application Automation puteți crea soluții sofisticate pentru a rezolva numeroase probleme de afaceri. Cu noile proprietăți Qlik™ din obiectul buton de acțiune, puteți executa acum un flux de lucru Application Automation în timp ce treceți perechi de parametri / valori către fluxul de lucru.

Urmăriți această prezentare simplă, din clipul video de mai jos, pentru a vedea un exemplu de rescriere a datelor într-o bază de date MS Azure SQL.

Rulează videoul

          Index Capitole

          00:00 – Rezultatul final Teaser
          00:28 – Pregătirea terenului – Sursa de date utilizată – MS Azure SQL
          00:49 – Crearea unei noi aplicații Qlik Sense™ App
          01:09 – Adăugarea și încărcarea datelor
          01:50 – Editarea foii – adăugarea unui tabel
          02:30 – Butonul de adăugare – (Reîncărcare)
          03:09 – Adăugați parametrii de intrare
          04:10 – Creați și atribuiți variabile
          06:16 – Buton de adăugare (Actualizare)
          06:45 – Crearea automatizării aplicației
          07:24 – Atribuirea automatizării și setarea proprietăților butonului „Update” (Actualizare)
          07:55 – Copiați blocul de intrare și începeți să construiți automatizarea
          09:15 – Salvați și testați
          09:53 – Adăugați mai multe blocuri de conținut automat al aplicației
          12:25 – Salvați și testați
          13:18 – Concluzie

Rămâneți cu noi și vă vom oferi mai multe informații despre modul în care astfel de soluții și altele pot fi create cu ușurință cu ajutorul noilor caracteristici și capabilități care vor apărea în Qlik™ Cloud.

Pentru informații despre Qlik™, vă rugăm să vizitați pagina: qlik.com.
Pentru soluții specifice și specializate de la QQinfo, vă rugăm accesați pagina: QQsolutions.
Pentru a fi în contact cu ultimele noutăți în domeniu, soluții inedite explicate, dar și cu perspectivele noastre personale în ceea ce privește lumea managementului, a datelor și a analiticelor, vă recomandăm QQblog-ul!