Conținutul paginii
Configurarea integrării Microsoft Teams în Qlik™
Săptămâna trecută, Qlik™ a lansat o nouă și interesantă capacitate de inteligență artificială – Qlik™ Analizele conversaționale în Microsoft Teams. Cu noua aplicație Qlik™ pentru Teams, puteți discuta cu ușurință cu Insight Advisor, asistentul inteligent de inteligență artificială al Qlik™, pentru a explora datele folosind limbajul natural direct în Teams. Utilizatorii pot pune acum întrebări prin intermediul chat-ului individual sau de grup, iar Qlik™ va răspunde cu vizualizări de date și informații generate de AI, folosind date din toate aplicațiile Qlik™. Pentru că este vorba de Microsoft Teams, puteți colabora cu alte persoane în timp real, luând decizii în mod colectiv, folosind perspectivele generate de Qlik™. Iar cu aplicația mobilă Teams, aveți acces la analizele Qlik™ în deplasare, pentru a obține perspective la punctul de decizie.
Analizele conversaționale le oferă oamenilor o modalitate mai rapidă și mai ușoară de a pune întrebări, de a obține informații și de a lua decizii bazate pe date, folosind limbajul natural – stimulând adoptarea și deblocând puterea datelor pentru utilizatorii mai puțin sofisticați. Oamenii pot pune rapid întrebări într-o manieră simplă și pot obține răspunsuri chiar și atunci când nu știu unde să caute date. Iar acum puteți face acest lucru de pe orice dispozitiv care acceptă Teams – inclusiv dispozitive mobile – pentru a partaja și colabora în timp real și a lua cele mai bune măsuri pentru a surprinde momentul de afaceri.
Prezentarea analizelor conversaționale în Microsoft Teams – Video
Ce puteți face cu Analizele conversaționale?
Cu noua aplicație Qlik™ din Microsoft Teams, puteți face următoarele:
- Adresați întrebări folosind limbajul natural prin intermediul chat-ului individual sau de grup.
- Vizualizări de date generate automat și informații în limbaj natural
- Căutați în toate aplicațiile dvs. Qlik™ pentru a găsi datele potrivite
- Partajați informații și colaborați cu alte persoane
- Accesați analizele conversaționale prin intermediul dispozitivelor mobile
- Procesarea și generarea de limbaj natural în peste 10 limbi străine
Qlik™ ajută la accelerarea inițierii lor BI, ML și AI pentru achiziționarea Microsoft cu o suită de soluție. În calitate de partener de lungă durată, Microsoft Top Tier, pentru competența Data+AI, soluția Qlik™ a ajutat mii proiecte Azure pentru a furniza inițiative de date și analize. Insight Advisor în cadrul Teams oferă o nouă modalitate puternică de a ajuta mai mulți oameni să găsească răspunsurile potrivite, să ia decizii mai bune și să colaboreze împreună unde și cum lucrează. Instalați aplicația Qlik™ din Teams App Store pentru a începe.
Microsoft Teams este un alt pas în strategia Qlik™ de a ajuta organizațiile să realizeze puterea AI Qlik™ Staige.
Vă invităm să urmăriți mai jos două videoclipuri, unul despre configurarea inițială a integrării Microsoft Teams și al doilea despre utilizare și sfaturi privind Analizele conversaționale folosind integrarea Microsoft Teams.
Integrarea Microsoft Teams - Partea 1 – Configurarea inițială - Video
Analizele conversaționale folosind integrarea Microsoft Teams - Partea 2 - Utilizare și sfaturi - Video
Explorarea conținutului aplicației cu ajutorul analizei conversaționale în Microsoft Teams
Integrați analiza conversațională a datelor aplicației Qlik™ Cloud în spațiul de lucru Microsoft Teams utilizând Insight Advisor Chat. Utilizând Microsoft Teams ca un canal de colaborare externă, dumneavoastră și echipa dumneavoastră puteți explora și interacționa cu ușurință cu datele în interacțiuni de chat personale și de grup.
Aplicația chatbot Qlik™ pentru Microsoft Teams vă permite să valorificați în mod colaborativ puterea generării automate a analizelor, folosind comenzi simple și limbaj natural.
Atunci când interacționați cu utilizatorul Qlik™ Cloud prin intermediul Microsoft Teams, utilizați serviciul Qlik™ Insight Advisor Chat, care este, de asemenea, disponibil în hub-ul Qlik™ Cloud Analytics.
Terminologie
Vă rugăm să țineți cont de distincțiile dintre următorii termeni atunci când citiți acest conținut de ajutor.
Terminologie pentru analiza conversațională în Microsoft Teams
Când se utilizează
Chatbot-ul Qlik™ pentru Microsoft Teams poate îmbunătăți eficiența echipei dvs. prin integrarea puterii analitice a Qlik Sense™ într-o platformă de colaborare. Acesta poate fi utilizat în următoarele scenarii:
- Business analiștii care comunică în principal prin Microsoft Teams, dar care se bazează pe Qlik™ Cloud pentru a combina și agrega diferitele surse de date de întreprindere pe care le folosesc pentru a urmări nevoile de afaceri.
- Agenții și administratorii dintr-un departament de asistență tehnică, care ar putea interacționa cu clienții și colegii prin Microsoft Teams, dar care utilizează frecvent Qlik™ Cloud pentru a-și urmări progresul în ceea ce privește incidentele și tichetele.
Data analiștii care utilizează Qlik™ Cloud pentru învățare automată și analiză statistică, dar care au nevoie să colaboreze cu colegii prin Microsoft Teams.
Precondiții și configurare
Pentru a utiliza aplicația Qlik™ chatbot, utilizatorii trebuie să aibă un cont Qlik™.
- Înainte de a începe, dvs. sau administratorul dvs. trebuie să parcurgeți următorii pași:
- În Qlik™ Cloud Management Console, adăugați utilizatorul Microsoft 365 ca un canal de colaborare și atribuiți rolul de securitate Collaboration Platform User (Utilizator al platformei de colaborare) utilizatorilor și grupurilor necesare.
- Asigurați-vă că aplicația Qlik™ este adăugată la mediul de utilizator în Microsoft Teams.
- Faceți ca aplicațiile Qlik Sense™ necesare să fie disponibile pentru a fi utilizate de Insight Advisor Chat.
Cerințe privind Consola de gestionare pentru administratorii Qlik™ Cloud
Înainte de a putea utiliza Microsoft Teams pentru a interacționa cu aplicațiile Qlik Sense™, administratorul utilizatorului dvs. Qlik™ Cloud trebuie să finalizeze următoarele acțiuni:
- Adăugați utilizatorul Microsoft 365 ca un canal de colaborare în Consola de administrare.
- Atribuiți rolul de utilizator al platformei de colaborare utilizatorilor și grupurilor specifice care vor accesa mediul Qlik™ Cloud prin Microsoft Teams. Fără acest rol de utilizator, utilizatorii nu pot pune întrebări și nu pot utiliza comenzile disponibile atunci când interacționează cu aplicația chatbot Qlik™. Este posibil ca aceștia să poată totuși să vizualizeze interacțiunile dintre alți membri ai chiriașilor și aplicațiile Qlik Sense™. Acest rol de utilizator este atribuit în Consola de administrare.
Adăugarea aplicației chatbot Qlik™ pentru Microsoft Teams
Interacționați cu conținutul aplicației Qlik Sense™ prin intermediul chatbot-ului Qlik™ din Microsoft Teams. Acest chatbot este disponibil ca aplicație în Microsoft Teams.
Procesul de configurare pentru aplicația Qlik™ chatbot va varia în funcție de configurația utilizatorului Microsoft 365 al organizației dumneavoastră. Pentru ca aplicația să fie disponibilă pentru utilizare sau instalare (de exemplu, din magazinul de aplicații din Microsoft Teams), este posibil ca administratorul chiriașului Microsoft 365 să fie nevoit să o instaleze și să o activeze pentru utilizatorii chiriașului.
În unele cazuri, aplicația Qlik™ chatbot va fi instalată și preconfigurată pentru toți sau pentru unii utilizatori din chiriașul Microsoft 365, odată ce aplicația este activată de către administratorul acestora. În alte cazuri, este posibil să fie nevoie să adăugați singur aplicația.
Asigurarea disponibilității aplicațiilor Qlik Sense™ în Microsoft Teams
Pentru ca utilizatorii să poată interacționa cu o aplicație Qlik Sense™ în Microsoft Teams, aplicația trebuie să fie disponibilă în Insight Advisor Chat.
În primul rând, deschideți aplicația pe care doriți să o activați pentru explorare în Microsoft Teams.
Faceți următoarele:
- În aplicația dvs., faceți clic pe numele aplicației din bara de navigare.
- În zona de detalii a aplicației, faceți clic pe App settings (Setări aplicație).
- Activați Insight Advisor în hub.
Adăugarea chatbot-ului Qlik™ la o conversație Microsoft Teams
După ce aplicația chatbot Qlik™ a fost adăugată în mediul Microsoft Teams, puteți interacționa cu ea în mai multe setări de conversație. Pentru a utiliza chatbot-ul în conversațiile de grup și în canalele echipei, adăugați-l la chat sau la canal. În funcție de configurația Microsoft Teams a organizației dumneavoastră, este posibil ca această acțiune să trebuiască să fie finalizată în setările pentru aplicația chatbot Qlik™. Consultați documentația de ajutor Microsoft pentru mai multe informații.
Tipuri de conversații acceptate
Puteți interacționa cu chatbot-ul în următoarele setări de conversație:
- Conversație personală între dumneavoastră și aplicația Qlik™.
- Conversații de grup între dvs. și unul sau mai mulți alți utilizatori
- Într-un canal de echipă
Interacțiunea prin chat personal
Puteți interacționa cu robotul de chat Qlik™ în cadrul unei discuții individuale cu acesta. Deschideți chat-ul personal și tastați sau selectați o comandă sau o întrebare în bara de mesaje. Insight Advisor Chat va returna răspunsuri la solicitările dvs.
Interacțiunea prin chat-uri și canale de grup
Chatbot-ul Qlik™ poate fi utilizat în interacțiunile dintre dumneavoastră și unul sau mai mulți utilizatori. Înainte ca utilizatorii din conversație să poată utiliza analiza conversațională cu chiriașul Qlik™ Cloud, aplicația chatbot trebuie să fie adăugată la chat sau la canal.
Pentru ca ceilalți utilizatori din conversație să poată interacționa cu aceeași aplicație Qlik Sense™, aceștia trebuie să aibă permisiuni pentru aplicație și să selecteze aplicația în conversație prin intermediul comenzii aplicații.
Pentru a primi un răspuns de la aplicația chatbot Qlik™, etichetați-o în mesaj și selectați o comandă sau introduceți o întrebare în limbaj natural și trimiteți mesajul.
Atenție! În conversațiile de grup sau în echipă, răspunsurile generate pot fi vizualizate de orice membru al conversației care nu are acces direct la aplicația Qlik Sense™ sau la chiriașul Qlik™ Cloud. Respectați întotdeauna politicile de securitate ale organizației dumneavoastră. Pentru mai multe informații, consultați Considerații privind securitatea datelor.
Faceți următoarele:
- În bara de mesaje Microsoft Teams, începeți să scrieți @Qlik și selectați aplicația Qlik™ din opțiunile disponibile. Acest lucru etichetează chatbot-ul Qlik™ în mesaj.
Apare un meniu de sugestii cu o listă de comenzi pe care le puteți utiliza. - Selectați una dintre comenzile sugerate sau introduceți orice text, apoi trimiteți mesajul.
Considerații privind securitatea datelor
Considerații de securitate pentru conversațiile de grup
Pentru interacțiunile cu chatbot-ul Qlik™ în Microsoft Teams, singurele acreditări care sunt verificate sunt cele ale utilizatorului care face solicitarea. Acest lucru înseamnă că, în chat-urile și canalele de grup, răspunsurile Insight Advisor Chat ar putea fi vizualizate de utilizatorii care nu au acces la aplicațiile și la chiriașul Qlik™ Cloud la care faceți referire, precum și de utilizatorii din afara organizației dvs.
În același mod, răspunsurile referitoare la datele aplicațiilor protejate de accesul la secțiuni pot fi vizualizate de utilizatorii din chat care nu au accesul necesar la date și la mediu.
Este important să respectați politicile de securitate ale organizației dvs. atunci când interacționați cu chatbot-ul Qlik™ în conversațiile de grup. Ar trebui să faceți solicitări numai dacă solicitările și răspunsurile sunt acceptabile pentru a fi partajate cu toți utilizatorii din chat (și cu alții care pot fi adăugați în viitor).
Considerații privind accesul la secțiune
Pentru a interacționa cu o aplicație Qlik Sense™ care utilizează accesul la secțiuni, utilizatorii trebuie să aibă accesul necesar la date definit în scriptul de acces la secțiuni. Cu toate acestea, utilizatorii care nu au acces la aplicație conform scriptului de acces la secțiune vor putea totuși să vadă numele aplicațiilor, numele câmpurilor și numele elementelor principale pentru aplicațiile la care nu au acces.
În plus, în conversațiile de grup, răspunsurile referitoare la datele aplicației protejate prin acces la secțiune pot fi vizualizate de orice utilizator din conversație care nu are accesul necesar la date.
Conectare
Pentru a interacționa cu chatbot-ul Qlik™ în Microsoft Teams (de exemplu, făcând clic pe un card interactiv în chat sau folosind comenzi proprii), trebuie să fiți conectat individual cu un cont Qlik™. Contul Qlik™ cu care vă conectați nu trebuie să fie asociat cu contul dvs. de utilizator Microsoft 365.
Vi se solicită să vă conectați la Qlik™ Cloud dacă nu sunteți conectat și trimiteți un mesaj sau o comandă către aplicația Qlik™. Furnizarea acestei solicitări variază ușor, în funcție de faptul că interacționați într-un chat personal, un chat de grup sau un canal.
După ce vi s-a trimis promptul de conectare, chatbot-ul nu va răspunde la întrebările sau comenzile dvs. pentru următoarele trei minute sau până când vă veți conecta.
După ce vă conectați la utilizatorul Qlik™ Cloud în Microsoft Teams, sesiunea dvs. este activă timp de 30 de zile. Atunci când vă conectați, vi se atribuie un token de acces, care este revalidat automat în mod periodic până când sesiunea expiră.
Notă informativă: Dacă setarea Block passing ‘offline_access’ scope to identity provider (blocarea transmiterii domeniului de aplicare ‘offline_access’ către furnizorul de identitate) este activată în configurația furnizorului de identitate al chiriașului dvs. Qlik™ Cloud, va trebui să vă conectați la fiecare șase ore.
În conversația dvs. personală cu chatbot-ul
Faceți următoarele:
- În Microsoft Teams, deschideți chat-ul personal, individual, cu chatbot-ul Qlik™.
- Introduceți orice text în bara de mesaje și trimiteți-l. Alternativ, utilizați meniul de sugestii pentru a selecta o comandă și trimiteți-o.
- Faceți clic pe Sign In (Conectare) în cardul de conectare care apare în chat.
Alternativ, găsiți un card de conectare care se află deja în chat și faceți clic pe Sign In (Conectare). - În fereastra care se deschide, introduceți numele de gazdă al chiriașului dumneavoastră Qlik™ Cloud și selectați o regiune din lista derulantă.
Aceste detalii pot fi găsite în URL-ul chiriașului dumneavoastră Qlik™. - Efectuați restul pașilor de autentificare din fereastră, utilizând fluxul de autentificare configurat pentru utilizatorul dumneavoastră.
Într-o conversație de grup sau pe un canal de echipă
Faceți următoarele:
- În Microsoft Teams, deschideți o conversație de grup sau un canal în care doriți să adresați întrebări aplicației Qlik™.
- În bara de mesaje, începeți să scrieți @Qlik. Selectați aplicația Qlik™ din opțiunile disponibile.
Acest lucru etichetează aplicația Qlik™ în mesaj. - Cu aplicația Qlik™ etichetată în mesaj, tastați orice text în bara de mesaje și trimiteți-l. Alternativ, utilizați meniul de sugestii pentru a selecta o comandă și trimiteți-o.
- Faceți clic pe Sign In (Conectare) în cardul de conectare care apare în chat.
Alternativ, găsiți un card de conectare care se află deja în chat și faceți clic pe Sign In (Conectare). - În fereastra care se deschide, introduceți Hostname (numele de gazdă) al utilizatorului dumneavoastră Qlik™ Cloud și selectați o regiune din lista derulantă.
Aceste detalii pot fi găsite în URL-ul utilizatorului dumneavoastră Qlik™ Cloud. - Completați pașii de conectare rămași în fereastră, utilizând fluxul de conectare configurat pentru chiriașul dumneavoastră.
Utilizarea comenzilor și adresarea de întrebări
Interacționați cu chatbot-ul în același mod în care interacționați cu Insight Advisor Chat.
Puteți utiliza comenzi atunci când interacționați cu chatbot-ul Qlik™ în Microsoft Teams. Comenzile disponibile sunt afișate ca sugestii pe măsură ce vă pregătiți mesajul. Comenzile vă permit să faceți cereri de bază către serviciul de chat Insight Advisor, cum ar fi identificarea dimensiunilor și măsurilor într-o aplicație Qlik Sense™.
Puteți, de asemenea, să introduceți întrebările dvs. în Insight Advisor Chat în limbaj natural. Puteți introduce comenzile pentru aplicația Qlik™ ca limbaj natural (de exemplu, tastând o întrebare precum aplicații). Limbajul natural poate fi utilizat, de asemenea, pentru a face cereri mai avansate utilizând combinații specifice de măsuri, dimensiuni și filtre din modelul de date al aplicației.
De exemplu, pentru a agrega o măsură numită Vânzări în funcție de o dimensiune numită Categorie de produse, aplicând un filtru de timp pentru a afișa rezultatele numai pentru anul 2022, puteți tasta „Arată-mi vânzările totale în funcție de categoria de produse pentru 2019„.
Dumneavoastră și alți utilizatori din conversație care au acces la aplicația Qlik Sense™ puteți pune întrebări de urmărire care se bazează pe o combinație similară de parametri ca și întrebarea care a fost pusă ultima dată.
De exemplu, dacă puneți o întrebare de genul „Arată-mi vânzările de produse lactate în Regatul Unit„, dumneavoastră sau un alt utilizator din conversație puteți pune o întrebare suplimentară de genul „Ce se întâmplă cu SUA„. Această întrebare face referire la aceeași măsură (Sales) și dimensiuni (Product Category și Region), dar aplică filtre diferite asupra dimensiunilor utilizate.
Comenzi disponibile
Pentru a vizualiza și a selecta din opțiunile disponibile, utilizați comenzile app (aplicații), dimensions (dimensiuni) și measures (măsuri). Comenzile dimensions și measures afișează elementele principale corespunzătoare dintr-o aplicație. Dacă o aplicație nu are elemente principale, în locul acestora sunt afișate câmpurile de dimensiuni și măsuri.
Tabelul următor conține o listă a comenzilor disponibile pe care le puteți utiliza în cadrul aplicației de chat Qlik™ pentru Microsoft Teams. Informații suplimentare despre fiecare dintre aceste comenzi pot fi găsite în secțiunile ulterioare de pe această pagină.
Comenzi disponibile pentru Insight Advisor Chat în Microsoft Teams
Utilizarea comenzilor și adresarea de întrebări în conversația personală
Faceți următoarele:
- În Microsoft Teams, deschideți chat-ul personal, unu-la-unu, cu aplicația chatbot Qlik™.
- Faceți clic pe bara de mesaje sau faceți tabulație la ea folosind tastatura.
Apare un meniu de sugestii cu o listă de comenzi pe care le puteți utiliza. Dacă meniul nu apare, încercați să apăsați bara de spațiu. - Selectați una dintre comenzile disponibile sau introduceți o întrebare și trimiteți mesajul.
- Alternativ, introduceți textul comenzii în limbaj natural și trimiteți mesajul.
Chatbot-ul Qlik™ răspunde cu răspunsul său la comanda dumneavoastră. În funcție de solicitarea dvs., ar putea fi necesare interacțiuni suplimentare cu răspunsul chatbotului pentru a genera informații și diagrame.
Utilizarea comenzilor și adresarea de întrebări în cadrul unei conversații de grup sau al unui canal de echipă
Faceți următoarele:
- În Microsoft Teams, deschideți o conversație de grup sau un canal.
- În bara de mesaje, începeți să scrieți @Qlik. Selectați chatbotul Qlik™ din opțiunile disponibile.
Acest lucru etichetează chatbotul Qlik™ în mesaj. - Selectați una dintre comenzile sugerate sau introduceți o întrebare și trimiteți mesajul.
Chatbot-ul Qlik™ răspunde cu răspunsul său la comanda dumneavoastră. În funcție de solicitarea dvs., ar putea fi necesare interacțiuni suplimentare cu răspunsul chatbot-ului pentru a genera informații și diagrame.
Notă informativă: Pentru ca ceilalți utilizatori din conversație să interacționeze cu aceeași aplicație Qlik Sense™, aceștia trebuie să aibă permisiuni pentru aplicație și să selecteze aplicația în conversație utilizând comanda apps.
Meniul Sugestions (Sugestii) din chat-ul Microsoft Teams care afișează comenzile disponibile pentru utilizare în chat-ul de grup.
Imaginea de mai jos arată cum poate fi utilizat chatbot-ul în cadrul canalelor de echipă.
Listarea aplicațiilor
Utilizați comanda apps (aplicații) pentru a lista aplicațiile la care aveți acces în locația Qlik™ Cloud. După ce a fost selectată o aplicație, pot fi adresate și introduse întrebări și comenzi despre datele aplicației.
Dacă doriți să puneți întrebări despre o altă aplicație, introduceți din nou comanda apps și selectați o altă aplicație. Alternativ, utilizați comanda clear pentru a reseta contextul aplicației.
Listarea dimensiunilor
După ce ați selectat o aplicație Qlik Sense™, utilizați comanda dimensions pentru a vedea o listă cu dimensiunile disponibile în aplicație.
Selectarea unei dimensiuni generează perspective și analize care utilizează dimensiunea respectivă, precum și alte dimensiuni sau măsuri pe care le-ați selectat în interacțiunile anterioare.
Listarea măsurilor
După ce ați selectat o aplicație Qlik Sense™, utilizați comanda measures (măsuri) pentru a vedea o listă de măsuri disponibile în aplicație.
Selectarea unei măsuri generează perspective și analize care utilizează acea măsură, precum și alte dimensiuni sau măsuri pe care este posibil să le fi selectat în interacțiunile anterioare.
Solicitarea de asistență
Comenzile help (ajutor) și questions (întrebări) sunt disponibile pentru a solicita asistență la interacțiunea cu chatbot-ul și cu datele aplicației Qlik Sense™.
Comenzile help (ajutor)
Comanda help afișează informații generale despre interacțiunea cu Insight Advisor Chat.
Comanda questions (întrebări)
Dezvoltatorii de aplicații Qlik Sense™ pot adăuga în aplicațiile lor exemple de întrebări utile, care sunt prezentate utilizatorilor în Insight Advisor și Insight Advisor Chat. Utilizați comanda questions (întrebări) pentru a lista aceste întrebări în chat.
Schimbarea limbii
Limba utilizată într-o conversație cu chatbot-ul este unică pentru fiecare utilizator din chat. O conversație de grup poate include mai mulți utilizatori care interacționează cu același chatbot în limbile lor respective.
Comanda de limbă este disponibilă pentru a vă ajuta să ajustați limba în care interacționați cu Insight Advisor Chat în Microsoft Teams.
Limba utilizată inițial în conversația Microsoft Teams sau atunci când se resetează limba este determinată de următoarea ierarhie:
- În mod implicit, limba în care interacționați cu chatbot-ul Qlik™ va fi limba configurată pentru utilizarea în Microsoft Teams.
- Dacă limba configurată în Microsoft Teams nu este o limbă suportată de Insight Advisor Chat de la Qlik™, limba chat-ului va fi cea stabilită în mod implicit în setările profilului dvs. din Qlik™ Cloud.
- Dacă nici limba Microsoft Teams și nici limba profilului Qlik™ Cloud nu sunt acceptate de Insight Advisor Chat, chat-ul va fi în mod implicit în limba engleză.
Sunt disponibile următoarele variante de comandă:
- language (limba): Listează limbile disponibile și codurile lingvistice din două litere ale acestora.
- limbă <cod de limbă din două litere> (de exemplu, language en pentru limba engelză): Setează limba la valoarea specificată.
- language clear (șterge limba): resetează limba.
Comanda language clean (șterge limba) resetează orice personalizări pe care le-ați făcut pentru limba din conversația cu chatbot-ul. Dacă începeți o conversație cu robotul, iar mai târziu schimbați limba Microsoft Teams, utilizați comanda language clear pentru a face ca chatbot-ul să se adapteze la limba Microsoft Teams actualizată.
Deconectarea și revocarea token-ului de acces
Atunci când vă conectați la utilizatorul Qlik™ Cloud într-o conversație chatbot, se aplică un token, care este actualizat automat timp de 30 de zile. După această perioadă de 30 de zile, sunteți deconectat și aveți nevoie de un nou token.
Utilizați comanda logout pentru a vă deconecta de la utilizatorul Qlik™ Cloud din chat. Această comandă vă deconectează, dar vă păstrează token-ul în cazul în care vă conectați din nou într-un interval scurt de timp.
În cazul în care nu veți mai avea nevoie de serviciul chatbot pentru mai mult de 30 de zile, puteți revoca token-ul, astfel încât acesta să fie șters înainte de expirarea celor 30 de zile. Pentru a face acest lucru, utilizați comanda revoke token.
Ștergerea contextului aplicației sau al entității
Comanda clear (șterge) are două variante:
- clear: șterge aplicația selectată ca subiect al întrebărilor și comenzilor utilizatorilor.
- clear entity context (șterge contextual entității): șterge dimensiunile și măsurile care au fost selectate în cadrul conversației. Contextul aplicației este păstrat.
Ștergerea aplicației
După ce o aplicație Qlik Sense™ a fost selectată într-o discuție, se presupune că solicitările făcute către Insight Advisor Chat se referă la acea aplicație.
Utilizați comanda clear pentru a reseta aplicația care a fost selectată anterior pentru explorare prin chatbot.
Ștergerea dimensiunilor și măsurilorInsight Advisor Chat își amintește automat dimensiunile, măsurile și filtrele care au fost selectate și aplicate în cadrul interacțiunilor despre o aplicație Qlik Sense™. De exemplu, dacă selectați o dimensiune numită Region (Regiune) și o măsură numită Margin (Marjă) în cadrul chat-ului, apoi, ulterior, selectați o altă dimensiune numită Product Type (Tip de produs), Insight Advisor Chat ar putea recomanda analize și perspective care să combine ambele dimensiuni, precum și măsura.
Folosiți comanda clear entity context (șterge contextul entității) pentru a șterge contextul aplicației pentru care interacționați cu chatbot-ul. Acest lucru vă permite să generați recomandări pentru o nouă combinație de dimensiuni, măsuri și filtre.
Opțiuni suplimentare de explorare a datelor
Puteți explora și analiza în continuare datele dvs. folosind alte câteva elemente interactive în răspunsurile oferite de chatbotul Qlik™.
Info (Informații)
Butonul Info afișează detalii despre modul în care cererea dvs. a fost interpretată de Insight Advisor Chat atunci când a generat analiza selectată. Sunt evidențiate dimensiunile, măsurile și filtrele privind valorile câmpurilor pentru a demonstra modul în care a fost analizată cererea. De asemenea, este afișată aplicația Qlik Sense™.
Explore this further (Explorați asta în continuare)
Dacă faceți clic pe Explore this further pe o recomandare, se deschide Insight Advisor în aplicația Qlik Sense™, unde puteți explora datele în continuare.
Notă informativă: Dacă linkul este blocat de firewall-ul browserului dumneavoastră sau de alte funcții de securitate, nu veți putea deschide aplicația Qlik Sense™. De asemenea, aveți nevoie de acces la Qlik Sense™ app.
În funcție de cerere și de entitățile la care se face referire în aceasta, întrebarea originală în limbaj natural poate apărea în bara de căutare. Dacă recomandarea este un grafic, îl puteți adăuga direct la o foaie din aplicația Qlik Sense™.
Suggested analysis (Analiza sugerată)
Faceți clic pe Suggested analysis pe un card de răspuns pentru a afișa alte recomandări similare. Faceți clic pe o sugestie pentru a o vizualiza în chat.
Insight Advisor Chat și logica de business
Modelul logic al unei aplicații Qlik Sense™ controlează modul în care utilizatorii interacționează cu Insight Advisor folosind analiza conversațională. Activarea unui model logic personalizat poate modifica vizibilitatea și denumirile câmpurilor atunci când interacționează cu aplicația prin intermediul Insight Advisor Chat și al platformelor de colaborare externe, cum ar fi Microsoft Teams.
Limitări
Următoarele limitări se aplică la utilizarea Insight Advisor Chat în Microsoft Teams:
- În hub-ul Qlik™ Cloud Analytics, administratorii utilizatorilor pot vedea și interacționa cu orice aplicație din utilizatorul Qlik™ Cloud care a fost pusă la dispoziție pentru Insight Advisor Chat. Cu toate acestea, în Microsoft Teams, administratorii utilizatorilor Qlik™ Cloud pot vedea și interacționa numai cu aplicațiile activate pentru Insight Advisor Chat – la care au acces (prin intermediul spațiului sau al partajării aplicațiilor).
Pentru informații despre Qlik™, vă rugăm să vizitați pagina: qlik.com.
Pentru soluții specifice și specializate de la QQinfo, vă rugăm accesați pagina: QQsolutions.
Pentru a fi în contact cu ultimele noutăți în domeniu, soluții inedite explicate, dar și cu perspectivele noastre personale în ceea ce privește lumea managementului, a datelor și a analiticelor, vă recomandăm QQblog-ul !