Adra ACCOUNTS

Soluție pentru managementul reconcilierii tranzacțiilor de trezorerie  

Soluția noastră de reconciliere simplifică și standardizează managementul transformării soldurilor curente, oferind acestora perspectiva unitară a procesului de reconciliere a plăților și încasărilor unei companii, în orice moment.

LIDER DE PIAȚĂ ÎN RECONCILIEREA CONTABILĂ

Adra are mai mult de 25 de ani de experiență în furnizarea de software pentru Data Matching și Reconciliation Management avansate. Adra este lider necontestat de piață, numărând în portofoliul său de clienți peste 3000 de companii din toate industriile.

Cu Adra ACCOUNTS, este posibil să se reconcilieze contabil orice tip de tranzacție: Bank, Cash, Carduri de Debit și de Credit, inter-companii, valută, TVA ștate de plată și multe altele. Alegând Adra, compania dumneavoastră eliberează Resurse valoroase, care pot fi folosite pentru alte task-uri, lăsând tehnologia să se ocupe de reconcilierea contabilă.

CONTROL, ACURATEȚE ȘI EFICIENȚĂ

Într-un mod clar și unitar, toate împerecherile de tranzacții din companie pot fi organizate într-un singur proces, care oferă eficiență îmbunătățită, control, trasabilitate și o imagine de ansamblu în orice moment.

SOFTWARE PENTRU RECONCILIEREA CONTABILĂ REALIZAT PENTRU USERI

ADRA ACOOUNTS vă oferă controlul total asupra progresului la fiecare reconciliere contabilă a tranzacțiilor. Puteți fi astfel siguri că fiecare reconciliere este corectă.

Reconcilierea contabilă în cadrul ADRA ACCOUNTS este compusă din 4 etape:

  1. Importare de date;
  2. Reconciliere (împerechere/alocare) automată;
  3. Gestionarea excepțiilor;
  4. Export/Raportare/Salvare.

IMPORT din orice sistem ERP și din orice fișier bancar

Încă nu am găsit niciun format de extras de cont bancar pe care să nu îl putem face să meargă cu ACCOUNTS. În momentul de față avem beneficiari în 37 de țări și lista crește în continuare.

RECONCILIERE CONTABILĂ AUTOMATĂ – BAZATĂ PE PUTERE DE CALCUL ȘI INTELIGENȚĂ CONSISTENT APLICATĂ

Criteriile de reconciliere contabilă sunt definite pentru fiecare cont, pentru a permite ADRA ACCOUNTS să efectueze reconciliere contabilă automată. Cu ajutorul motorului său de potrivire a datelor, aplicarea regulilor de business avansate definite va determina ce va fi reconciliat, cum și la ce intervale. Regulile sunt utilizate pentru a reconcilia în siguranță tranzacțiile individuale, atât unu la unu, cât și scenarii mai complicate (one-to-many, many-to-one, many-to-many, inclusive combinate).

Motorul de potrivire a datelor poate procesa rapid, volume mari de date, iar apoi orice tranzacții care nu au fost acoperite de regulile automate de procesare pot fi corect procesate manual utilizând opțiunea flexibilă a managementului excepțiilor.

În cazul în care utilizatorul dorește să vadă reconcilierea tranzacțiilor, acestea sunt ușor de găsit, printr-o simplă căutare a lor. Toate datele istorice sunt salvate.

MANAGEMENTUL INTELIGENT AL EXCEPȚIILOR

Este foarte important să existe un motor puternic de potrivire a datelor și abilitatea de a stabili reguli de business inteligente. Prin această metodă se poate maximiza procentul de potrivire automată.

Dar cum se pot trata tranzacțiile care nu se potrivesc este la fel de important – unii clienți ar spune că este chiar mai important. ADRA ACCOUNTS este creat pentru a face acest process cât mai ușor și rapid posibil.

Caracteristicile de căutare și sortare flexibilă fac mai ușoară găsirea rapidă a înregistrărilor potrivite. Interfața pentru gestionarea excepțiilor arată tranzacțiile care nu au fost reconciliate automat. Interfața pentru gestionarea excepțiilor arată tranzacțiile care nu au fost reconciliate automat. Această interfață dispune de funcții de căutare flexibilă și sortare, în plus față de câmpurile obligatorii, cum ar fi suma, data, referința și text, este de asemenea posibil să se adauge alte câmpuri cum ar fi centru de cost, moneda și perioada. Pentru reconcilierile sofisticate, inerente în majoritatea implementărilor, se economisesc astfel minute, mai degrabă decât doar secunde, ca în cazul reconcilierilor simple, 1:1.

RAPOARTE STANDARD

ADRA ACCOUNTS are un set de rapoarte standard, unul dintre cel mai frecvent utilizat fiind un raport cu privire la balanța soldurilor și tranzacțiilor neînchise. Aceste rapoarte sunt uneori tipărite și aprobate de către responsabil, în momentul în care reconcilierea este completă.

MODUL DE RAPORTARE AVANSATĂ

Pentru organizații cu nevoi avansate, există un modul avansat de raportare opțională care face posibilă crearea de rapoarte personalizate. Datele disponibile pot fi extrase și prezentate în diferite modalități, inclusiv grafic.