Adra ACCOUNTS

Solutie pentru managementul reconcilierii tranzactiilor de trezorerie  

Solutia noastra de reconciliere simplifica si standardizeaza managementul transformarii soldurilor curente, oferind acestora perspectiva unitara a procesului de reconciliere a platilor si incasarilor unei companii, in orice moment.

LIDER DE PIATA IN RECONCILIEREA CONTABILA

Adra are mai mult de 25 de ani de experienta in furnizarea de software pentru Data Matching si Reconciliation Management avansate. Adra este lider necontestat de piata, numarand in portofoliul sau de clienti peste 3000 de companii din toate industriile.

Cu Adra ACCOUNTS, este posibil sa se reconcilieze contabil orice tip de tranzactie: Bank, Cash, Carduri de Debit si de Credit, intere-companii, valuta, TVA state de plata si multe altele. Alegand Adra, compania dumneavoastra elibereaza Resurse valoroase, care pot fi folosite pentru alte task-uri, lasand tehnologia sa se ocupe de reconcilierea contabila.

CONTROL, ACURATETE SI EFICIENTA

Intr-un mod clar si unitar, toate imperecherile de tranzactii din companie pot fi organizate intr-un singur process, care ofera eficienta imbunatatita, control, trasabilitate si o imagine de ansamblu in orice moment.

SOFTWARE PENTRU RECONCILIEREA CONTABILA REALIZAT PENTRU USERI

ADRA ACOOUNTS va ofera controlul total asupra progresului la fiecare reconciliere contabila a tranzactiilor. Puteti fi astfel siguri ca fiecare reconciliere este corecta.

Reconcilierea contabila in cadrul ADRA ACCOUNTS este compusa din 4 etape:

  1. Importare de date;
  2. Reconciliere (imperechere/alocare) automata;
  3. Gestionarea exceptiilor;
  4. Export/Raportare/Salvare.

IMPORT din orice sistem ERP si din orice fisier bancar

Inca nu am gasit nici un format de extras de cont bancar pe care sa nu il putem face sa mearga cu ACCOUNTS. In momentul de fata avem beneficiari in 37 de tari si lista creste in continuare.

RECONCILIERE CONTABILA AUTOMATA – BAZATA PE PUTERE DE CALCUL SI INTELIGENTA CONSISTENT APLICATA

Criteriile de reconciliere contabila sunt definite pentru fiecare cont, pentru a permite ADRA ACCOUNTS sa efectueze reconciliere contabila automata. Cu ajutorul motorului sau de potrivire a datelor, aplicarea regulilor de business avansate definite va determina ce va fi reconciliat, cum si la ce intervale. Regulile sunt utilizate pentru a reconcilia in siguranta tranzactiile individuale, atat unu la unu, cat si scenarii mai complicate (one-to-many, many-to-one, many-to-many, inclusive combinate).

Motorul de potrivire a datelor poate procesa rapid, volume mari de date, iar apoi orice tranzactii care nu au fost acoperite de regulile automate de procesare pot fi corect procesate manual utilizand optiunea flexibila a managementului exceptiilor.

In cazul in care utilizatorul doreste sa vada reconcilierea tranzactiilor, acestea sunt usor de gasit, prontr-o simpla cautare a lor. Toate datele istorice sunt salvate.

MANAGEMENTUL INTELIGENT AL EXCEPTIILOR

Este foarte important sa existe un motor puternic de potrivire a datelor si abilitatea de a stabili reguli de business inteligente. Prin aceasta metoda se poate maximiza procentul de potrivire automata.

Dar cum se pot trata tranzactiile care nu se potrivesc este la fel de important – unii client ar spune ca este chiar mai important. ADRA ACCOUNTS este creat pentru a face acest process cat mai usor si rapid posibil.

Caracteristicile de cautare si sortare flexibila fac mai usoara gasirea rapida a inregistrarilor potrivite. Interfata pentru gestionarea exceptiilor arata tranzactiile care nu au fost reconciliate automat. Interfata pentru gestionarea exceptiilor arata tranzactiile care nu au fost reconciliate automat. Aceasta interfata dispune de functii de cautare flexibila si sortare, in plus fata de campurile obligatorii, cum ar fi suma, data, referinta si text, este de asemenea posibil sa se adauge alte campuri cum ar fi centru de cost, moneda si perioada. Pentru reconcilierile sophisticate, inerente in majoritatea implementarilor, se economisesc astfel minute mai degraba decat doar secundde, ca in cazul reconcilierilor simple, 1:1.

RAPOARTE STANDARD

ADRA ACCOUNTS are un set de rapoarte standard, unul dintre cel mai frecvent utilizat fiind un raport cu privier la balanta soldurilor si tranzactiilor neinchise. Aceste rapoarte sunt uneori printate si aprobate de catre responsabil, in momentul in care reconcilierea este completa.

MODUL DE RAPORTARE AVANSATA

Pentru organizatii cu nevoi avansate, exista un modul avansat de raportare optionala care face posibila crearea de rapoarte personalizate. Datele disponibile pot fi extrase si prezentate in diferite modalitati, inclusiv grafic.