QQgeomarketing™

Analizele de Geo Marketing™ aduc prezentarea informației comerciale la un alt nivel, oferind reprezentări de tip GIS, suprapuse cu date concrete extrase de ERP, combinate cu informații demografice specifice orașelor (reprezentate GIS ca puncte) sau județelor/ regiunilor/ țărilor (reprezentate GIS ca poligoane).

Plecând de la nevoia de a identifica zonele geografice insuficient exploatate comercial, pe o prezentare geografică se pot vizualiza informații variate de geo marketing:

  • vânzări;
  • vânzări la mia de locuitori;
  • nr de clienți sau nr. de tranzacții sau de livrări.în fiecare punct sau regiune geografică
Pe județe
Pe localități

Necesită codarea în ERP a tranzacțiilor (sau clienților) la nivelul de detaliu geografic dorit.

În general, recomandăm utilizarea la nivel de județ, dar avem opțiuni de a cobori la nivel de detaliu atât la nivel de oraș cât și la nivel de comună, în funcție de business-ul specific.

 

Alte analize cu reprezentare geo-spațială

Dincolo de analizele vizuale mai sus menționate, corelarea spațială a informațiilor conținute în seturile tot mai mari de fapte permite:

  • integrarea cu informație GIS de detaliu, pentru a identifica poziționarea și specificul anumitor fenomene și proprietăți, inclusiv analize de vad comercial sau de poziționare competitivă în teritoriu.
    (mai jos cateva exemple de analiză arie de acoperire, raportate la distanță sau timp: Potential Shop Reach & Potential Shops & Preferred Shop)
  • identificarea distribuției spațiale a  densităților anumitor fenomene
    (exemplu heatmap + Ares+Dots+Line Tesla)
  • evidențierea importanței  unor fenomene cu dubla localizare geografică (de tip plecare-sosire)
    (exemplu Arrows+Squared)
  • suprapunerea mai multor straturi informaționale pe aceeași hartă
    (multiple exemple: Areas+DensityHeatMap / incl cel de mai sus de la Potential Shop Reach si Potential Shops)
  • reprezentarea geo-spațială a unor arii  definite artificial, cum ar fi, in exemplul de mai jos, alocarea planiglobului pe fuse orare, cu zone reprezentate in mod semi-transparent
  • și mai multe variante de utilizare a reprezentării geo-spațiale în Qlik™ gasiti si in multiplele exemple de mai jos (TopGeo*)
  • utilizarea unor hărți și diagrame specifice (hărți indoor, dar și reprezentări schematice)
    (mai multe curând)
  • monitorizarea în timp cvasi-real a fenomenelor și alertelor cu poziționare geografică sau pe diagrame specifice
    (mai multe curând)

Pentru soluții QQinfo, accesați pagina: QQsolutions.

Pentru informații despre Qlik™, accesați pagina: qlik.com.

Dacă doriți produsul Geo Marketing™, sau aveți nevoie de mai multe informații, vă rugăm să completați formularul de aici .

Pentru a fi în contact cu ultimele noutăți în domeniu, soluții inedite explicate, dar și cu perspectivele noastre personale în ceea ce privește lumea managementului, a datelor și a analiticelor, vă recomandăm QQblog-ul !