- Ce este QR-Patrol?
QR-Patrol este cel mai inteligent sistem de monitorizare si supraveghere a turelor de patrulare in timp-real.
- Este QR-Patrol disponibil in zona in care ma aflu?
QR-Patrol este un sistem de monitorizare a pazei in timp real, bazat pe tehnologia cloud, deci este disponibil oriunde.
- Care sunt specificatiile minime necesare ale unui dispozitiv pentru a functiona QR-Patrol?
QR-Patrol este compatibil cu aproape orice dispozitiv (Android, iPhone/iPad, Blackberry OS 10 si mai sus. Sugeram totusi urmatoarele specificatii minime, pentru a functiona aplicatia la parametri optimi.
- pentru iPhone: iOS 8 si mai sus.
- pentru Android: RAM 512 si mai sus, camera 5 MP si mai sus, versiune Android 4.0.3. si mai sus, rezolutia display-ului 800×480 si mai sus.
* nu toate dispozitivele suporta NFC-urile, iar pentru a utiliza Balizele (Beacons), dispozitivul trebuie sa suporte functionalitatea BLE (Bluetooth Low Energy)
- Ce tip de puncte de control pot fi folosite?
QR-Patrol este singura aplicatie de monitorizare a pazei care suporta 3 tipuri de puncte de control. Asadar, se pot folosi QR coduri, taguri NFC sau Balize.
- Care este numarul maxim de puncte de control pe care il suporta aplicatia?
Nu exista o limita de puncte de control. Aplicatia suporta un numar nelimitat de puncte de control.
- Pot sa am pana la 3 agenti diferiti care sa foloseasca QR-Patrol pe 3 dispozitive de tip smartphone diferite?
Poti folosi 3 dispozitive pentru pana la 3 agenti, dar daca folosesti 1 dispozitiv pentru agenti diferiti, toate evenimentele de pe dispozitiv trebuie sa fie copiate pe serverul cloud inainte de a schimba ID-ul agentului Altfel, toate datele stocate pe dispozitiv se vor pierde.
- Instalarea sistemului este complicata?
Nu, nu este deloc complicata. Tot ce trebuie sa faci e sa instalezi Aplicatia Mobila pe dispozitiv, din App Store. Este singurul pas pe care il ai de facut pentru a utiliza QR-Patrol!
- Pot sa previn ca agentii mei de paza sa copieze punctele de control si sa "pacaleasca" sistemul?
„Pacalirea” sistemului nu este asa usor de facut, de fiecare data cand un angajat trimite un eveniment, pozitia acestuia (obtinuta prin GPS, WiFi, sau antene GSM) si respectiv perioada de timp sunt incluse, asadar vei putea sa afli unde este resprectivul angajat.
In plus, in locul QR codurilor poti folosi taguri NFC sau Balize ca si puncte de control, astfel ca angajatii nu vor putea sa le copieze.
**
- Exista o alerta care va trimite un e-mail catre Sediul Central in cazul in care agentul de paza este in afara programului?
Da, exista. QR-Patrol include notificari e-mail in timp real in cazul in care Agentul de Paza scaneaza punctele de control mai devreme/mai tarziu decat trebuie sau daca nu le scaneaza deloc.
- Poate fi folosit QR-Patrol pentru Raportarea Incidentelor?
Da, poate fi folosit. Se poate defini o Lista de Incidente prin intermediul Aplicatiei Web, iar Agentul de Paza poate alege din acea lista predefinita incidentele care „se potrivesc” cel mai bine cu circumstantele. Mai mult decat atat, Agentul de Paza poate trimite note text pentru a descrie mai bine situatia si poate chiar atribui un punct de control respectivului incident.
- Se poate ca Raportul de Incidente sa contina imagini sau note text si poate fi acesta trimis direct pe e-mai catre client?
Da, Raportul de Incidente poate sa contin atat imagini, cat si note text; Agentul de Paza poate alege sa trimita direct, in timp real, Raportul de Incidente catre client, prin e-mail.
- Este posibil sa se editeze chestionarul de incidente?
Se poate crea un chestionar personalizat sau se pot modifica cele existente, urmand cativa pasi:
In coltul de sus-stanga al Aplicatiei Web, se da click pe butonul „Companie” si se selecteaza „Incident” din lista care apare. Pe ecran o sa apara o lista cu incidente existente.
- pentru a edita un Incident: selecteaza un incident si apasa „Editeaza”. O fereastra cu numele si codul incidentului apare pe ecran. Se pot schimba oricare dintre cele doua si mai apoi se apasa „Confirma” pentru a salva modificarile.
- pentru a adauga u Incident: clik pe butonul „Adauga Incident” si completeaza campurile „Incident” si „Cod” care apar in fereastra. Salveaza noul incident prin apasarea butonului „Confirma”.
- Ce este un Program Liber?
Un Program Liber este un program in care timpul de verificare pentru fiecare punct de control din interiorul programului nu conteaza. Intr-un Program Liber trebuie sa fie specificat doar timpul de scanare pentru intregul Program (nu pentru fiecare punct de control).
- Exista posibilitatea ca supervizorul sa primeasca o alerta pe smartphone-ul acestuia, dar si pe desktop?
In momentul in care unul dintre Agenti apasa butonul SOS, supervizorul primeste imediat o alerta pe aplicatia desktop (inclusiv prin sunet si culoare), un e-mail si chiar un SMS! Supervizorul are posibilitatea de a utiliza aplicatia QR-Patrol M.A.R.S. pentru a primi notificari instant pe telefonul mobil.
- Va notifica QR-Patrol Agentii de Paza in mod automat atunci cand un supervizor face modificari in programe?
Atunci cand un supervizor face modificari asupra unei programe, acestea se transfera in mod automat Aplicatiei Mobile si astfel, programa respectiva este imediat actualizata.
- Ce se intampla cu datele Agentilor de Paza in cazul in care se intrerupe conexiunea la internet?
Aplicatia Mobila functioneaza si offline si Agentii pot trimite in continuare orice tip de eveniment. Evenimentele netrimise vor fi puse in asteptare si vor fi trimise sistemului imediat ce revine conexiunea. Deci nu exista posibilitatea ca datele sa se piarda.
***
- Locatia de pe dispozitivul meu este gresita. Din ce cauza?
Aplicatia afiseaza cea mai recenta actualizare a pozitiei in partea superioara a ecranului atunci cand va aflati pe pagina de Patrulare. Daca exista activitate GPS recenta, o sa apara un cerc verde pe ecran.
- asigurati-va ca este activata locatia din setarile dispozitivului.
- asigurati-va ca WiFi (sau GSM) este activat.
- click pe butonul „Localizare” din partea de jos a ecranului (panoul principal de patrulare). Acest buton actualizeaza pozitia de fiecare data cand se face click pe el.
- Ce se intampla daca agentii nu respecta programul?
Supervizorul este atentionat in timp real, printr-un e-mail automat.
- Cum ma pot autentifica cu un ID Agent diferit de pe smartphone?
- in ecranul principal al Aplicatiei Mobile, click pe butonul portocaliu „Schimba ID Agent”.
- Introduceti ID Agent si codul PIN.
- In final, apasati „Accept”.