QQhrman™

Identificarea rapidă a informațiilor relevante despre echipa și procesele din HR poate fi esențială în organizațiile în care numărul de angajați este deja semnificativ.

Dincolo de pontaje și jurnale de activitate, pot fi explorate și monitorizate, la orice nivel de detaliu, agregare și reprezentare:

  • vechimea,
  • performanța,
  • dotarea,
  • calificarea,
  • poziționarea,
  • starea curentă și istorică de sănătate,
  • dar și stare curentă și istorică de instruire,
  • planificarea programelor de dezvoltare,
  • nivelul de implicare în activități non curriculare,
  • conținutul pachetului de motivare, (salarial și extra-salarial),
  • evaluarea primită și oferită,
  • targetele și bonusurile,
  • dar și fondul total de salarizare, sau totalul cheltuielilor cu personalul, inclusiv defalcat pe departamente sau individual (mai jos câteva exemple),
  • numărul de subordonați,
  • salariul mediu pe angajat,
  • și chiar numărul de nivele ierarhice în timp.

În plus pot fi evidențiate aspecte importante din activitatea specifică a departamentului Personal/ Resurse Umane, cum ar fi:

  • numărul de locuri vacante,
  • numărul și natură sancțiunilor,
  • predicția riscurilor de plecare,
  • performanța recrutorilor
  • stadiul proceselor de recrutare,
  • performanța și bugetele canalelor de promovare a pozițiilor disponibile,
  • evaluarea calității managementului,
  • șamd.

De asemenea, cu ajutorul QQhrman™ se pot genera analize în ceea ce privește pontajele.
Iată câteva exemple mai jos.

Și mai multe detalii în curând!

Chiar dacă de cele mai multe ori oamenii se consideră ființe raționale, există numeroase dovezi care confirmă importanța trăirilor, inclusiv a celor legate în mod nemijlocit de simțuri, ca fiind esențială în deciziile noastre de cumpărare.

De aici nevoi tot mai complexe de a monitoriza realitatea, percepția și impactul senzațiilor fizice ale consumatorilor.

Există multe cercetările de piață legate de senzații, simțuri și corelarea lor cu rezultatele comerciale.

Toate sunt extrem de importante în crearea unei experiențe de cumpărare:

  • Mirosul
  • Muzica ambientală
  • Paleta de culori
  • Senzațiile tactile

Pentru soluții QQinfo, accesați pagina: QQsolutions.

Pentru informații despre Qlik, accesați pagina: qlik.com.

Dacă vă interesează produsul QQhrman™, vă rugăm completați formularul aici !

Pentru a fi în contact cu ultimele noutăți în domeniu, soluții inedite explicate, dar și cu perspectivele noastre personale în ceea ce privește lumea managementului, a datelor și a analiticelor, vă recomandăm
QQblog-ul !