Qlik™ Cloud stimulează creșterea afacerii tale

Experiența Qlik™ a unui magazin de lux din UK

Fenwick, care și-a deschis primul magazin în Newcastle în 1882, este cunoscut pentru cumpărături și mese de calitate superioară, cu categorii de produse de înfrumusețare, modă, alimente și mobilier.

Compania continuă să caute modalități de utilizare a datelor pentru a crește eficiența, a sprijini operațiunile și a stimula performanța. Fenwick avea nevoie de un sistem intuitiv, rapid și rentabil, înarmat cu cea mai bună guvernanță și capabil să se extindă în conformitate cu ambițiile companiei.

Fenwick a progresat în călătoria sa de transformare a datelor și de inovare cu implementarea Qlik™ Cloud, care permite companiei să:

  • Împuternicească echipele de afaceri cu acces la date în timp real și instrumente de analiză. Qlik™ permite personalului din cadrul afacerii Fenwick să acceseze o versiune unică, actualizată și exactă a datelor despre produse și stocuri, indiferent de locația în care se află. Utilizatorii își pot crea propriile rapoarte și le pot împărtăși cu comunitatea, ceea ce conduce la luarea mai rapidă și mai bine informată a deciziilor, unii membri ai echipei economisind 2-3 ore pe zi pentru raportare cu Qlik™.
  • Îmbunătățească transparența stocurilor în întregul lanț de aprovizionare. Aplicația tabloului de bord al depozitului permite echipelor să pătrundă în cele 500.000 de rânduri de date de stoc produse zilnic într-un anumit raft sau produs deținut în depozit, permițându-le să gestioneze mult mai eficient excepțiile.
  • Optimizeze experiența clienților în magazin pentru a crește veniturile. Capacitățile îmbunătățite de analiză au permis, de asemenea, managerilor de magazine să optimizeze vânzările în spațiul pe care îl au la dispoziție, urmărind dispozitivele IoT care măsoară numărul de persoane care calcă în picioare pentru a arăta echipelor unde vor să se afle clienții în magazin la un moment dat și pentru a îmbunătăți experiența generală a clienților.
  • Încorporeze o cultură orientată spre date în toată compania Fenwick. Prin democratizarea accesului la informații în timp real, Fenwick poate nu numai să își gestioneze, ci și să își optimizeze datele, susținând creșterea viitoare a afacerii și oferindu-le celor de la magazin până la sala de consiliu încrederea și alinierea de care au nevoie pentru a face față provocărilor viitoare.

În clipul video de mai jos, puteți urmări interviurile cu IT Managerul și șeful Departamentului de logistică.

Rulează videoul

Pentru informații despre Qlik™, vă rugăm să vizitați pagina: qlik.com.

Pentru soluții specifice și specializate de la QQinfo, vă rugăm accesați pagina: QQsolutions.

Pentru a fi în contact cu ultimele noutăți în domeniu, soluții inedite explicate, dar și cu perspectivele noastre personale în ceea ce privește lumea managementului, a datelor și a analiticelor, vă recomandăm QQblog-ul!