Analizele în timp real sunt avantajoase atât pentru organizație, cât și pentru clienți!
Să ne imaginăm că o comandă este făcută de un client care nu a cumpărat de la compania dumneavoastră de ceva timp. Articolul pe care l-a comandat riscă să fie livrat cu câteva zile întârziere. Din fericire, aveți un articol similar care poate fi expediat acum. Este chiar un produs mai bun decât cel original pe care l-a comandat!
Fără analize în timp real
Este posbil să lăsați comanda să stea zile întregi în aceeași grămadă cu toate celelalte și, în cele din urmă, să permiteți (fără să știți) să fie livrată cu întârziere. O săptămână mai târziu, este posibil să auziți o plângere de la acel client sau, mai rău, este posibil să nu mai auziți niciodată de la el. Același lucru s-ar putea întâmpla și cu alți clienți. La scară, această provocare este una costisitoare care ar putea fi, de asemenea, transformată într-o oportunitate.
Cu analize în timp real
Avem o situație câștigătoare, atât pentru organizație, cât și pentru client.
Comanda care a fost preluată de la acest client este semnalată și apare la scurt timp mai târziu pe un ecran în departamentul de asistență pentru clienți. Reprezentantul serviciului pentru clienți desemnat acestui client poate accesa un tablou de bord de pe computerul său de unde poate ridica comanda, poate vedea cauza principală a întârzierii și orice produse alternative recomandate disponibile. Ei sună clientul în câteva minute după ce au observat acest lucru.
În timpul acelui apel, reprezentantul serviciului pentru clienți îi mulțumește clientului pentru că a revenit la compania lor pentru a comanda din nou (din moment ce pot vedea că a trecut ceva timp!), explică și își cere scuze pentru situație și oferă clientului opțiunea de:
- acceptând articolul curent trimis cu întârziere, sau
- primirea la timp a unui articol alternativ, similar.
Tabloul de bord din fața reprezentantului serviciului pentru clienți le arată, de asemenea, produsele recomandate de care acest client ar putea avea nevoie, pe baza istoricului de achiziții al altor clienți care au achiziționat același articol. Reprezentantul serviciului pentru clienți face câteva recomandări cu privire la aceste alte articole în cadrul aceluiași apel, oferind clientului opțiunea de a adăuga imediat articole suplimentare la comanda sa (poate folosind o „reducere pentru clienți care revin”).
În plus față de situația ipotetică prezentată mai sus, analizele în timp real mai aduc și alte beneficii, cum ar fi:
- Actualizări în timp real legate de lanțul de aprovizionare;
- Activitatea produselor IoT;Alerte privind comportamentele clienților care indică o probabilitate crescută de a cumpăra în curând sau riscul de a se răci;
- Detectarea anomaliilor pentru costuri și niveluri de cheltuieli;
- Identificarea imediată a încălcărilor privind respectarea procesului.
Aceste aplicații ale analizei în timp real pot suna idealiste, dar capacitatea de a le face să se întâmple devine din ce în ce mai realistă.
Sursă preluare articol: https://dataideas.co/
Pentru soluții specifice și specializate de la QQinfo, vă rugăm accesați pagina: QQsolutions.
Pentru a fi în contact cu ultimele noutăți în domeniu, soluții inedite explicate, dar și cu perspectivele noastre personale în ceea ce privește lumea managementului, a datelor și a analiticelor, vă recomandăm QQblog–ul !