Crearea și partajarea șabloanelor Qlik™ Application Automation

Crearea și partajarea șabloanelor Qlik™ Application Automation

În Qlik™ Application Automation, vă puteți salva acum fluxurile de lucru de automatizare ca șabloane pentru ca alți membri ai organizației dvs. să le utilizeze și să le construiască. După ce v-ați proiectat fluxul de lucru pentru o anumită sarcină, faceți clic dreapta pe pagina de lucru și alegeți Save as template – va apărea o fereastră care vă va solicita să adăugați un nume, o descriere și o imagine restrânsă, precum și starea de vizibilitate – alegeți Shared pentru a face această automatizare disponibilă și altor beneficiari.

Când un utilizator creează o nouă automatizare în Qlik™ Cloud Platform, se va afișa un selector de șabloane, oferindu-vă acces la o varietate de fluxuri de lucru predefinite. Dacă alegeți Shared din meniul din stânga, se vor afișa toate șabloanele partajate de utilizatorii din spațiul dvs. comun de lucru. Alegerea unui șablon va pre popula spațiul dvs. de lucru cu blocurile de automatizare definite în șablon – acum puteți face modificări după în funcție de nevoile dvs. Șabloanele de automatizare a aplicațiilor partajate facilitează partajarea și proliferarea lucrărilor altora, reducând în același timp timpul de dezvoltare și oferind o modalitate simplă de a personaliza un flux existent pentru nevoile dvs.

Pentru o scurtă demonstrație, vă rugăm să urmăriți clipul video de mai jos!

Rulează videoul

Pentru mai multe informații, vizualizați acest clip video: https://www.youtube.com

Pentru informații despre Qlik™, vă rugăm accesați acest site: qlik.com.

Pentru soluții specifice și specializate de la QQinfo, vă rugăm accesați pagina: QQsolutions.

Pentru a fi în contact cu ultimele noutăți în domeniu, soluții inedite explicate, dar și cu perspectivele noastre personale în ceea ce privește lumea managementului, a datelor și a analiticelor, vă recomandăm QQblog-ul !