
Qlik nu este doar o (inter)față drăguță — este construit pentru explorare și descoperire, astfel încât să puteți acționa pe baza informațiilor găsite.
Explorați intuitiv datele dvs. pentru a descoperi perspective ascunse și pentru a lua decizii mai inteligente în doar câteva secunde.
În acest articol, vă prezentăm un exemplu scurt despre cum poți identifica performanța unor reprezentanți de vânzări.
Dacă vreți să vedeți rapid care sunt reprezentanții de vânzări cu cele mai slabe rezultate și nu știți de unde să începeți, tastați „scăzut” (low) în Qlik Smart Search și găsiți rapid performanțele scăzute. Un singur clic actualizează totul.
Dacă vă concentrați doar pe anumiți reprezentanți, puteți sorta tabelul, selectându-i pe cei care vă interesează și puteți identifica imediat produsele cu marjă mare care nu se vând.
Dacă treceți la vizualizarea de tip hartă, veți vedea reprezentanții care lipsesc într-o anumită zonă.
Vizualizarea alternativei celor cu performanțe scăzute arată că alții se descurcă bine acolo, vânzând mai multe produse.
În câteva secunde ați găsit trei acțiuni clare care îi pot ajuta pe acești reprezentanți, datorită asocierilor din datele găsite de motorul unic Qlik.
Pentru o scurtă demonstrație, vă rugăm să consultați acest link: https://www.youtube.com/shorts/tQgWvnNaFy0.
Care este cea mai rapidă informație valoroasă pe care ați descoperit-o vreodată folosind Qlik?
Pentru informații despre Qlik™, clic aici: qlik.com.
Pentru soluții specifice și specializate de la QQinfo, clic aici: QQsolutions.
Pentru a fi în contact cu ultimele noutăți în domeniu, soluții inedite explicate, dar și cu perspectivele noastre personale în ceea ce privește lumea managementului, a datelor și a analiticelor, clic aici: QQblog !