Protejați-vă lucrătorii izolați oriunde s-ar afla!
Soluții puternice pentru tururi de pază ale lucrătorilor izolați.
Cea mai inteligentă și eficientă modalitate de gestionare a lucrătorilor izolați.
Conținutul paginii
Munca izolată
Monitorizarea muncii izolate este practica de monitorizare a siguranței angajaților care pot fi expuși la riscuri din cauza condițiilor de muncă în care se află departe de ochii și de auzul unei persoane care ar putea oferi ajutor în caz de urgență.
Angajatorii sunt responsabili pentru sănătatea, siguranța și bunăstarea la locul de muncă a tuturor lucrătorilor lor. Aceștia sunt, de asemenea, responsabili pentru sănătatea și siguranța oricăror contractori sau lucrători independenți care lucrează pentru ei. Aceste responsabilități nu pot fi transferate către nicio altă persoană, inclusiv către persoanele care lucrează singure.
Lucrătorii au responsabilitatea de a se îngriji în mod rezonabil de ei înșiși și de alte persoane afectate de activitățile lor profesionale și de a coopera cu angajatorii lor în vederea îndeplinirii obligațiilor legale ale acestora.
Ce este un Lucrător Izolat?
Un Lucrător Izolat este un angajat care desfășoară o activitate izolată de ceilalți lucrători, fără o supraveghere apropiată sau directă. Un astfel de angajat poate fi expus la riscuri deoarece nu există nimeni care să îl asiste și, prin urmare, poate fi necesară o evaluare a riscurilor.
Lucrătorii izolați pot lucra singuri în unități fixe, cum ar fi un mic atelier, o benzinărie, un chioșc, un magazin, un birou la domiciliu, o fabrică, un depozit, un centru de agrement sau un târg. Sau pot fi persoane care lucrează singure în afara orelor de program, cum ar fi personalul de curățenie, de securitate și de întreținere sau reparații.
În plus, există lucrători mobili care lucrează departe de baza lor fixă. De exemplu, lucrătorii implicați în construcții, întreținere, instalarea și curățarea instalațiilor, lucrătorii din agricultură și silvicultură, lucrătorii din domeniul serviciilor, cum ar fi personalul poștal, lucrătorii sociali și medicali, inginerii, agenții imobiliari și reprezentanții de vânzări sau de servicii care vizitează spații domestice și comerciale.
Tipuri de Lucrători Izolați
Lucrează în construcții
Lucrează pe teren
Lucrează în birou
Exemple de lucrători izolați
Lucători în asistență medicală
Lucrători în transporturi
Pompieri
Lucrători în întreținere
Tehnicieni
Lucrători în birou
Lucrători în laborator
Lucrători forestieri
Cum să vă protejați Lucrătorii Izolați
Din cauza creșterii ridicate a ratei criminalității la nivel mondial, dar și a faptului că numărul Lucrătorilor Izolați este, fără îndoială, în creștere datorită progreselor înregistrate în tehnologia comunicațiilor fără fir, siguranța Lucrătorilor Izolați a devenit o problemă foarte importantă în multe țări.
Companiile care angajează Lucrători Izolați au obligația de a evalua riscurile și de a lua măsuri pentru a le controla, dacă este necesar. Este posibil ca acestea să fie nevoite să ia măsuri de precauție suplimentare pentru a se asigura că lucrătorii izolați nu sunt supuși unui risc mai mare decât oricare alți angajați.
Creșterea demografică a Lucrătorilor Izolați
În ultimii ani, munca izolată a devenit o tendință larg răspândită, deoarece populația lucrătorilor izolați crește de la o zi la alta. Munca izolată este acum o situație obișnuită: puteți lucra singur de la biroul de acasă, puteți călători singur cu trenul pentru o întâlnire cu un client sau chiar puteți lucra într-o cafenea locală. În general, lucrul în medii tradiționale a evoluat semnificativ către medii de lucru izolat. Cu toate acestea, este în continuare de datoria angajatorului să aibă grijă și să protejeze personalul care lucrează izolat în timpul orelor de lucru contractate.
Industrii relevante
- Curățenie
- Munca în fabrică
- Vizite la domiciliu
- Lucrări de laborator
- Muncă de birou
- Petrol și gaze
- Resurse naturale
- Inginerie în construcții
- Sănătate
- Producție
- În aer liber
- Lucrări de utilitate publică
- Biotehnologie și farmacie
- Transport și logistică
Sistemele Lone Worker (Lucrător Izolat) ajută companiile și clienții să își monitorizeze personalul în mai multe situații, cum ar fi lucrătorii care lucrează fără supraveghere. Sistemul certifică faptul că lucrătorul a scanat anumite puncte de control în timpul prestabilit îndeplinind sarcinile și a trimis rapoarte de incident care descriu într-un mod semnificativ situația în care a ajuns.
Lone Worker Cloud vs Lone Worker Tradițional
Sistemele Cloud
Acces la informații cu costuri minime de infrastructură
Flexibilitate îmbunătățită – Gestionare și monitorizare de oriunde
Nu mai este nevoie de rapoarte scrise de mână, care consumă mult timp
Actualizări automate de software
Nu necesită plan de recuperare în caz de distrugere
Sistemele Tradiționale
Costul infrastructurii – Întreținerea serverului
Control limitat in-house
Control limitat asupra siguranței și încrederii lucrătorilor
Fără actualizări sau îmbunătățiri de sistem
Backup permanent, constant al fișierelor
Prezentare generală a MyLoneWorkers
Cel mai inteligent sistem online și în timp real de gestionare a lucrătorilor izolați.
MyLoneWorkers este cel mai inteligent sistem online și în timp real, conceput special pentru a ajuta companiile să își protejeze și să își monitorizeze Lucrătorii Izolați, ceea ce duce la un management mai eficient într-un mod inovator.
MyLoneWorkers este un sistem online de gestionare în timp real a lucrătorilor izolați, bazat pe utilizarea etichetelor NFC, Balizelor și a codurilor QR. Personalul scanează etichetele plasate în locațiile de interes, iar centrul de monitorizare este informat în timp real cu privire la incidente și evenimente. De fiecare dată când este scanat un cod QR, o etichetă NFC sau o Baliză, inclusiv poziționarea precisă (GPS, Wi-Fi, celule GSM), informațiile sunt trimise aplicației web MyLoneWorkers prin intermediul unui server cloud, iar personalul preia imediat controlul asupra clădirilor și locațiilor din întreaga lume.
Fiecare lucrător care efectuează o sarcină este înarmat cu o tehnologie unică. El poate acum să își gestioneze întreaga muncă prin intermediul smartphone-ului său și să finalizeze activitățile sub controlul total al incidentelor care apar. Inspecțiile și sarcinile lucrătorilor izolați sunt îmbunătățite prin posibilitatea de a atașa imagini, mesaje vocale, note și semnături la elementele scanate. În caz de pericol, lucrătorul izolat apasă un simplu buton SOS și este trimisă o alertă SOS, indicând poziția sa exactă. În acest fel, compania este informată în timp real despre un pericol în regiunea lucrătorului izolat și ia măsuri imediate.
O soluție integrată pentru monitorizarea tururilor lucrătorilor izolați!
Gestionați-vă lucrătorii izolați de oriunde!
Aplicația este disponibilă pe dispozitive diverse
Aplicația nu are limită de dispozitive, se poate utiliza oriunde și oricât!
MyLoneWorkers este un sistem online de gestionare în timp real a Lucrătorilor Izolați, bazat pe coduri QR, etichete NFC, balize și puncte de control virtuale. Personalul scanează etichetele plasate în locațiile de interes, iar centrul de monitorizare este informat în timp real despre incidente și evenimente.
Fiecare lucrător care desfășoară o sarcină este înarmat cu o tehnologie unică. El poate acum să își gestioneze întreaga activitate prin intermediul smartphone-ului său și să finalizeze activitățile având control total al incidentelor apărute. Acesta este format din două subsisteme majore:
- Aplicația mobilă MyLoneWorkers care se încarcă în dispozitivele mobile (smartphone-uri compatibile cu versiunile iOS sau Android). Software-ul se instalează pe dispozitiv și este apoi actualizat automat prin intermediul Google Play și iTunes.
- O aplicație bazată pe cloud care este disponibilă pe internet.
De ce să utilizați MyLoneWorkers?
- Protejați-vă eficient lucrătorii izolați și bunurile
- Infrastructură cloud, fără costuri suplimentare de instalare, ușor de implementat și configurat
- Alerte SOS imediate în caz de alarmă și situații periculoase
- Automatizare Man Down (Om la pământ), protecție suplimentară pentru lucrătorii izolați
- O mai bună gestionare a programelor zilnice, o mai bună alocare a timpului și a resurselor
- Monitorizați activitățile lucrătorilor singuratici de la distanță, indiferent unde se află aceștia
- Este singurul sistem de tururi pentru lucrătorii izolați, care acceptă coduri QR, etichete NFC, Balize și Puncte de control virtuale.
Caracteristici de bază ale MyLoneWorkers
Programare complet flexibilă
Suport pentru programări complet personalizabile (utilizatorii pot crea proiecte de programări, pot face modificări, le pot activa, le pot șterge/anula (se păstrează istoricul), mai mulți Lucrători pot fi atribuiți unei programări, este disponibilă vizualizarea zilnică/săptămânală/lunară/listă, etc.
Raportare avansată
Capacități avansate de raportare disponibile, care fac obiectul unei actualizări ulterioare.
Niveluri de acces multiplu
Posibilitatea de a vă organiza contul pe filiale și de a oferi mai mulți utilizatori cu propriile acreditări și niveluri de acces respective.
Încărcarea Hărților Personalizate
Posibilitatea de a încărca propriile hărți personalizate în sistem și de a vizualiza acțiunile Lucrătorilor în Browserul de Evenimente peste straturile hărților personale, având astfel o vizualizare mult mai personalizată.
Traduceri Personalizate
Limbile sau etichetarea specifică (traducere personalizată a funcțiilor MyLoneWorkers) pot fi adăugate cu ușurință.
Balize
Definiți raza lor de transmisie după cum doriți, utilizați scanarea automată, utilizați funcția „găsit și pierdut” (definiți zonele de sarcini pentru Lucrători) etc.
Multiple notificări SOS
Alegeți între SOS în cadrul aplicației, butonul extern BLE SOS sau MANDOWN cu clip purtabil; toate tipurile declanșează notificări triple: notificare prin aplicație web, trimitere de e-mail, SMS-uri.* SOS (atâta timp cât există acoperire GSM) poate declanșa alerte prin SMS.
Lucru offline
În cazul în care nu există o conexiune la internet, lucrătorii își pot continua sarcinile în mod normal și pot trimite orice tip de eveniment – toate datele sunt stocate local în aplicația telefonului și vor fi transmise sistemului cu informațiile corecte (data și ora, poziția Lucrătorului în momentul creării evenimentului etc.) odată ce se găsește o conectivitate stabilă, fie prin date mobile, fie prin Wi-Fi.
Localizare în interior
Depășirea restricțiilor fizice (zone fără acoperire GPS) și localizarea precisă a Lucrătorilor prin plasarea balizelor în locații adecvate.
Comunicare bidirecțională
Posibilitatea de a trimite un mesaj către lucrătorul (lucrătorii) dumneavoastră în cadrul aplicației.
Cronologie
Tabul Timeline (Cronologie): obțineți o imagine de ansamblu a ceea ce s-a făcut și a ceea ce trebuie verificat (vizualizare a tuturor scanărilor efectuate recent/ care urmează să fie efectuate în funcție de programările dumneavoastră).
Tabul Pending Actions (Acțiuni în așteptare): elemente care sunt în așteptarea unor acțiuni (de exemplu, o scanare ratată a unui punct de control) pentru a vă permite să le controlați și să luați măsuri.
Geofencing
Fiți informat dacă un punct de control este scanat de lucrător în zona sa predefinită sau nu.
Urmărire
Fiți informat cu privire la poziția unui Lucrător fără ca acesta să fie nevoit să scaneze etichete/puncte de control.
Punct de control virtuale (în curând!)
Eliminați utilizarea punctelor de control – definiți zonele de vizitare prin adăugarea coordonatelor și a unei valori de interval și aflați dacă un Lucrător se află în interiorul/exteriorul zonelor definite, fără a fi necesară scanarea.
Caracteristici ale MyLoneWorkers
Organizarea Lucrătorilor Izolați și programarea sarcinilor și a atribuțiilor
Creați șabloane de program pentru Lucrătorii Izolați și respectați o programare specifică pe parcursul întregii activități de monitorizare a lucrătorilor singuratici. Monitorizați-vă Lucrătorii izolați și gestionați-vă fluxul de lucru într-un mod eficient, automatizând toate procesele interne de lucru.
Fiecare programă include punctele de control împreună cu intervalul de timp în care trebuie să aibă loc scanarea și sarcina-atribuție exactă care trebuie efectuată. Punctele de control și toate acțiunile-atribuții necesare au fost atribuite prin intermediul aplicației web de către persoanele care gestionează lucrătorii solitari și le atribuie sarcini.
Scanarea Punctelor de control (Etichete NFC, Coduri QR, Balize)
MyLoneWorkers este un sistem de pionierat care încorporează 3 tipuri de puncte de control. Scanează etichete NFC, coduri QR sau Balize amplasate pe clădiri, teritorii etc. și trimite alerte și rapoarte imediate.
Atunci când un punct de control este scanat și smartphone-ul este conectat la internet, un eveniment este trimis imediat la centrul de monitorizare prin intermediul serverului cloud. Același lucru se întâmplă la fiecare incident trimis către serverul cloud (de exemplu, test, SOS etc.), iar centrul de monitorizare este informat în timp real pentru orice incident care are loc.
Coduri QR
Așezați puncte de control cu coduri QR în poziții specifice pe bunuri și clădiri. Lucrătorii Izolați vor scana eticheta cu cod QR prin intermediul aplicației mobile MyLoneWorkers și se va trimite o alertă imediată.
Etichete NFC
Trebuie doar să lansați aplicația MyLoneWorkers și să plasați smartphone-ul deasupra etichetei NFC. NFC este o sursă perfectă de comoditate și o ”mână” în plus în realizarea și gestionarea sarcinilor și atribuțiilor zilnice.
Balize
Balizele sunt o modalitate inteligentă de a transmite date pe o distanță scurtă, în mod absolut fără fir. MyLoneWorkers este singurul sistem din lume care încorporează tehnologia avansată a balizelor!
MME (multimedia) – imagini, mesaje vocale, semnături personale
Monitorizați incidentele în timp real prin colectarea de date multimedia. MyLoneWorkers permite comunicarea folosind toate materialele disponibile:
- Apăsați pentru a înregistra vocea din microfon
- Faceți o fotografie instantanee
- Scrieți un mesaj text
- Atribuiți un eveniment multimedia unui punct de control
În cele din urmă, adăugați propria identitate și stingeți orice ambiguitate prin mișcarea degetului pe ecran și realizarea semnăturii personale!
Incidente
Atunci când apare un incident, Lucrătorul izolat poate selecta butonul Incident pentru a alege orice incident, poate atașa un MME sau poate atribui un punct și îl poate trimite la centrul de monitorizare sau la clienți prin e-mail. Este foarte important ca incidentele să fie trimise în timp real și să apară o notificare că un eveniment a fost trimis la serverul cloud.
Rapoarte avansate
Prin intermediul sistemului MyLoneWorkers aveți posibilitatea de a crea mai multe rapoarte (scanate, puncte de control ratate / incidente / durata sarcinii) folosind filtrarea avansată și abilități de export (PDF, excel). Rapoartele sunt executate în timp real și pot fi efectuate pentru diferite intervale de timp și pentru anumiți Lucrători Izolați.
Raportarea detaliată este o parte vitală a sistemului, permițând o mai bună gestionare generală a sarcinilor și a programărilor Lucrătorului Izolat, alocarea resurselor de afaceri și controlul bugetului într-un mod eficient. Rapoartele instantanee, zilnice, săptămânale, lunare și anuale ajută întreprinderile să evalueze productivitatea Lucrătorilor Izolați, să reorganizeze programele și sarcinile, să reducă procesele care consumă timp și să crească eficiența.
Alertă Man Down (Om la pământ)
Asigurați-vă condiția fizică și siguranța Lucrătorului Izolat utilizând alerta Lone Worker Down! (Lucrător Izolat la pământ!). Lucrătorii Izolați care trebuie să îndeplinească sarcini-atribuții de unii singuri, fără o supraveghere apropiată sau directă, nu mai trebuie să-și facă griji!
Cu ajutorul alertei ”Lone Worker Down” (Lucrător Izolat la Pământ), centrul de monitorizare poate fi alertat de orice situație urgentă, chiar dacă lucrătorii singuratici nu vor avea șansa, capacitatea și/sau timpul necesar pentru a trimite un eveniment „Lone Worker Down” (Lucrător Izolat la Pământ)!
Ce înseamnă acest lucru?
În cazul în care Lucrătorul dumneavoastră Izolat cade sau alunecă, o alertă imediată de om la pământ este trimisă către Centrul de Monitorizare a Alarmelor, informând pentru o situație crucială de ”Man Down” (Om la pământ). Alerta este complet automatizată pe măsură ce sistemul detectează o situație de „Man Down” (Om la pământ) și nu este necesară apăsarea niciunui buton pentru a o face să funcționeze!
Alertă de testare – Alertă SOS
Atunci când un Lucrător Izolat apasă butonul Test, un eveniment de testare care include marcajul de timp și coordonatele de poziție este trimis la serverul cloud pentru a se asigura că totul în ceea ce privește turul de patrulare este în regulă.
În cazul în care Lucrătorul Izolat se confruntă cu o situație urgentă, atunci poate apăsa imediat butonul SOS și trimite o notificare și o alarmă instantanee către centrul de monitorizare, care indică faptul că trebuie să se ia o măsură imediată în consecință. În plus, se poate trimite un mesaj SMS de informare cu privire la alertă până la 3 numere.
Apasă pentru a vorbi (Push To Talk)
MyLoneWorkers încorporează toate funcțiile de monitorizare și gestionare necesare unei aplicații web și mobile inovatoare în cloud. În plus, se situează deasupra concurenței, oferind o eficiență maximă a comunicării prin diverse canale disponibile. Lucrătorii Izolați pot nu numai să trimită fotografii, mesaje text și mesaje vocale către centrul de monitorizare, dar pot, de asemenea, să își trimită reciproc mesaje push-to-talk (apasă pentru a vorba) în timp real.
Sistemul MyLoneWorkers ajută la o mai bună cooperare între Lucrătorii Izolați în timpul implementării sarcinilor lor, precum și o modalitate suplimentară de comunicare cu personalul de conducere. Acesta oferă o interacțiune de grup securizată prin IP, reducând costurile de comunicare și îmbunătățind alocarea resurselor de business disponibile.
Mesaje text de comunicare bidirecțională
În cele mai multe cazuri, sistemele pentru lucrători singuratici permit acestora să trimită mesaje text sau vocale către centrul de monitorizare și să informeze despre evenimente și alerte.
MyLoneWorkers adaugă mai multă valoare acestei funcții prin faptul că oferă capacitatea de comunicare bidirecțională. Managerul de cont al sistemului poate acum să trimită și un mesaj text Lucrătorului Izolat și să îi răspundă sau să îl informeze cu privire la un pericol iminent (de exemplu, temperaturi scăzute, previziuni de zăpadă sau ploaie, probleme sau situații periculoase în locații apropiate).
Comunicarea bidirecțională este o șansă extraordinară de a reduce costurile și timpul de comunicare și de a face față la timp situațiilor de alarmă și problemelor.
Cronometrarea timpului
În funcție de piața de activitate (de exemplu, întreținerea instalațiilor, transporturi, inginerie, controlul zonelor îndepărtate etc.), Lucrătorii Izolați respectă, în majoritatea cazurilor, orare specifice. Pentru a fi clar, atunci când un Lucrător Izolat ajunge pe un site la distanță pentru a executa lucrări de întreținere, MyLoneWorkers înregistrează ora de check-in. În consecință, ora de plecare este, de asemenea, înregistrată în sistem, iar centrul de monitorizare primește o alertă imediată cu privire la fiecare eveniment.
Înregistrarea automată a intrărilor și ieșirilor în timp real îmbunătățește protecția în timp real și oferă cea mai bună urmărire posibilă a orelor de lucru și a gestionării resurselor.
Cui i se adresează MyLoneWorkers?
Maria vrea să-și asigure protecția în timp ce își îndeplinește atribuțiile de ofițer de securitate în timpul turelor de noapte la o mare clădire corporativă.
Cu ajutorul MyLoneWorkers, angajatorul lui Sam poate monitoriza siguranța și eficiența acesteia în timp real.
Sam dorește să își țină angajatorul la curent cu locația sa și cu evoluția sarcinilor sale în timp ce lucrează singur în locații îndepărtate.
MyLoneWorkers poate fi utilizat de angajatorul lui Sam pentru a urmări în mod eficient sarcinile, locația și starea de siguranță a acestuia.
Chris caută o soluție pentru a-și gestiona echipa de îngrijitori care lucrează în locații diferite.
Cu MyLoneWorkers, Chris poate nu numai să le atribuie sarcini membrilor echipei sale, ci și să le asigure siguranța în timp ce lucrează singuri.
Ce puteți face cu MyLoneWorkers?
Scanare puncte de control
Testare
Incidente
Multimedia (Voce, Imagini)
Alerte SOS
Cum se utilizează MyLoneWorkers?
O soluție integrată pentru monitorizarea tururilor Lucrătorilor Izolați
Gestionați-vă Lucrătorii Izolații de oriunde!
Aplicația Mobilă MyLoneWorkers
Înarmează-ți Lucrătorii Izolați cu arma supremă pentru a-și executa turele
Aplicația Web MyLoneWorkers
Urmăriți, gestionați și programați în timp real, de la distanță, tururile Lucrătorilor Izolați
MyLoneWorkers M.A.R.S.
Gestionarea în timp real a tururilor Lucrătorilor Izolați mobili
QR-PTT
Notificări simple de tip „push to talk” (apasă pentru a vorbi) pentru interacțiunile cu lucrătorii izolați
Versiuni MyLoneWorkers
Digitalizați-vă operațiunile, păstrând în același timp simplitatea.
Asigurați dovada prezenței, sporiți responsabilitatea și fiți la curent cu alertele în timp real.
Cel mai popular!
Mutați-vă operațiunile cu un pas înainte și utilizați mai multe funcționalități.
Gestionați-vă lucrătorii atunci când sunt în afara biroului, obțineți informații structurate pentru fiecare punct de control și asigurați-vă că lucrătorii dumneavoastră sunt în siguranță.
Transformați-vă afacerea prin exploatarea întregului potențial al QR Patrol.
Gestionați și delegați incidente direct de pe platformă, generați rapoarte avansate și personalizați-vă contul cu logo-urile dumneavoastră.
Include:
- Gestionarea programelor
- Puncte de control ale NFC-urilor/ Codurilor QR
- Rapoarte de activitate zilnică
- Puncte de control ale Balizelor
- Geolocalizare
- Monitorizare GPS
- Alerte în timp real
- Gestionarea utilizatorilor
- Acces pe mai multe niveluri
- Notificări prin e-mail
- Gestionarea problemelor
(doar scanrile ratate)
Include tot ce conține Base +
- Gestionare mobilă
- Acces API
- Buton SOS extern
- Localizare în interior
- Funcționalitate Man Down (Om la pământ)
- Formulare mobile
- Verificare facială
- Verificare stării de siguranță
Include tot ce conține PRO +
- Traseu de protecție
- Ecran de autentificare personalizat
- Safepass (Trecere în siguranță)
- Logo pe rapoarte & Foto agent
- Puncte de control virtuale
- Rapoarte personalizate avansate
- Jurnal de activități
- Gestionarea problemelor (funcționalitate completă)
- Procesarea limbajului natural – AI GPT (în curând)
Diagrame operaționale
Pentru informații despre Terracom, clic aici: terracom.gr/.
Pentru soluții specifice și specializate de la QQinfo, clic aici: QQsolutions.
Pentru a fi în contact cu ultimele noutăți în domeniu, soluții inedite explicate, dar și cu perspectivele noastre personale în ceea ce privește lumea managementului, a datelor și a analiticelor, clic aici: QQblog!