Urmăriți, gestionați și programați în timp real, de la distanță, tururile Lucrătorilor Izolați!
Monitorizați de la distanță în timp real fiecare locație!
Cel mai bun mod de a gestiona programele și sarcinile alocate Lucrătorilor Izolați!
Organizați-vă munca!
Atribuiți puncte de control pentru fiecare locație.
Gestionarea utilizatorilor
Aplicația web MyLoneWorkers permite un control total pe diferite niveluri de intrare în companie: administratori, manageri, companii de lucrători individuali, lucrători și clienți. Un manager MyLoneWorkers poate controla toți parametrii privind nivelurile inferioare în ierarhie.
Aplicația web MyLoneWorkers vă permite să adăugați și să editați toate informațiile relevante referitoare la diferitele roluri ale utilizatorilor și permite gestionarea totală de la distanță a oricărui incident, lucrător, program, client legat turul Lucrătorului Izolat din de companie sau organizație.
Raportare avansată
Există patru opțiuni de raportare de bază, care permit exportul în format PDF sau Excel pentru procesare ulterioară:
- Raport de finalizare a traseului programat), care informează cu privire la toate traseele realizate sau ratate într-un anumit interval de timp.
- Raport evenimente clienți, care include toate evenimentele pentru un anumit client cu detalii complete.
- Raport de incidente, care include toate evenimentele filtrate în funcție de locațiile sau lucrătorii clienților.
- Raport zilnic privind durată a Lucrătorului Izolat, care informează cu privire la ora și durata exactă a turelor efectuate de Lucrătorii Izolați
Gestionați și atribuiți puncte de control
Managerul de cont care utilizează MyLoneWorkers poate atribui cu ușurință puncte de control (coduri QR, etichete NFC, balize) prin intermediul interfeței web a MyLoneWorkers. Fiecare punct de control este atribuit unui site și unei locații specifice a clientului și, astfel, pot fi programate tururi predefinite pentru fiecare Lucrător Izolat. Alocarea punctelor de control este elementul central al software-ului de monitorizare a tururilor MyLoneWorkers, deoarece interconectează aplicația mobilă și aplicația web prin intermediul scanării punctelor de control efectuate de către Lucrătorii Izolați.
Gestionați programele și rutele
Creșteți eficiența companiei Lucrătorilor Izolați
Sistemul de management în timp real MyLoneWorkers încorporează mai multe caracteristici care vă vor ajuta să vă maximizați productivitatea și să câștigați încrederea clienților.
- Gestionare la distanță prin intermediul infrastructurii de server cloud
- Urmărire în timp real a Lucrătorilor Izolați și poziționare GPS
- Analiză completă a datelor privind orice tur al lucrătorului
- Jurnal istoric precis
- Automatizare și responsabilitate
Cum funcționează aplicația Web?
Aplicația web MyLoneWorkers permite un control total pe diferite niveluri de intrare: administratori, manageri, companii de Lucrători Izolați, Lucrători izolați și clienți. Un manager de Lucrător izolat poate controla toți parametrii privind nivelurile inferioare în ierarhie.
În plus, există posibilitatea de a adăuga și de a edita toate informațiile relevante referitoare la diferitele roluri ale utilizatorilor și permite gestionarea totală de la distanță a oricărui incident, Lucrător Izolat, program, client legat de compania sau organizația Lucrătorului Izolat.
MyLoneWorkers este cea mai bună modalitate de a gestiona în totalitate activitățile Lucrătorilor Izolați la distanță de la birou, prin obținerea statutului GPS și a rapoartelor și alarmelor complete de alocare a sarcinilor.
O interfață integrată și complet funcțională de planificare a timpului permite aranjarea programării și repartizarea sarcinilor pentru Lucrătorii Izolați.
Puteți vizualiza rapoarte detaliate pentru orice eveniment și activitate realizată sau aranjată, utilizând filtre avansate și exportând în format PDF sau Excel.
Profită de șansa de a fi un maestru în managementul tururilor!
Testați gratuit aplicația Web MyLoneWorkers, aici: https://app.myloneworkers.com.
Pentru informații despre Terracom, clic aici: terracom.gr.
Pentru soluții specifice și specializate de la QQinfo, clic aici: QQsolutions.
Pentru a fi în contact cu ultimele noutăți în domeniu, soluții inedite explicate, dar și cu perspectivele noastre personale în ceea ce privește lumea managementului, a datelor și a analiticelor, clic aici: QQblog !