Aplicația Mobilă MyLoneWorkers

Înarmați-vă Lucrătorii Izolați cu arma supremă pentru a-și executa tururile!

Adăugați valoare servicilor dumneavoastră pentru Lucrătorii Izolați!

Simplificați sarcinile Lucrătorilor Izolați prin intermediul tehnologiei cloud și a smartphone-urilor!

Caracteristici principale ale aplicației mobile

Profitați de incorporarea mai multor funcții!

Începeți un tur al Lucrătorilor Izolați
Acum puteți începe un nou tur prin simpla apăsare a unui buton. Îndeplinirea sarcinilor lucrătorilor solitari este acum mai ușoară ca niciodată prin intermediul smartphone-ului dvs.
Trebuie doar să vă deplasați pe loc, să lansați aplicația mobilă MyLoneWorkers și să începeți un tur. În același moment, un eveniment de alarmă este trimis aplicației web MyLoneWorkers prin intermediul unui server cloud, indicând faptul că tocmai a fost lansat un nou tur.

Adăgați fișiere Multimedia
Puteți nu numai să trimiteți evenimente, ci și să comunicați cu personalul de conducere prin interacțiune multimedia, inclusiv:

  • Mesaje text
  • Imagini capturate in momentul activității
  • Mesaje audio

Toate mesajele includ validarea semnăturii pentru a revendica procesele legale și a stinge ambiguitatea pentru activitățile Lucrătorilor Izolați.

Rapoarte de incidente ale Lucrătorilor Izolați
Atunci când un Lucrător Izolat se confruntă cu o situație urgentă, acesta poate trimite imediat o alertă SOS către centrul de monitorizare, apăsând butonul roșu SOS. În plus, acesta poate alege dintr-o listă de incidente predefinite pe care să le trimită, cum ar fi:

  • O ușă frontală spartă
  • Lipsa cheilor
  • Lumini aprinse
  • Ferestre sparte, etc.

Un sistem de puncte de control pentru Lucrătorii Izolați
Niciodată nu ar putea fi mai simplu și în timp real!
Trebuie doar să treceți de clădirile în care sunt amplasate punctele de control (Coduri QR, Balize sau Etichete NFC), să scanați codurile QR, să treceți smartphone-ul deasupra etichetei NFC sau să scanați Balizele de la distanță și un eveniment de tur va fi vizibil în aplicația web MyLoneWorkers în timp real. Aceasta înseamnă pur și simplu:

  • Nivel de securitate mai ridicat atât pentru Lucrătorii Izolați, cât și pentru bunuri, deoarece personalul de conducere cunoaște acum poziția lucrătorului singuratic și poate lua măsuri imediate în caz de alertă
  • Nu este nevoie de echipamente speciale de securitate (doar un smartphone!)
  • Fiabilitate ridicată față de clienți, deoarece aceștia pot primi alerte prin e-mail în timp real atunci când lucrătorii și-au încheiat activitatea la locul de muncă al clientului.

Cum funcționează aplicația mobilă?

Eliberați viața de zi cu zi a Lucrătorilor Izolați de sarcinile consumatoare de timp!

Cu ajutorul aplicației mobile puteți începe acum o sarcină de lucru prin simpla apăsare a unui buton. Realizarea acestora devine acum mai ușoară ca niciodată prin intermediul smartphone-ului dumneavoastră.

Trebuie doar să vă deplasați pe loc, să lansați aplicația mobilă MyLoneWorkers, să vă conectați și să începeți o sarcină-atribuție. În același moment, un eveniment de alarmă este trimis aplicației web MyLoneWorkers prin intermediul unui server cloud, indicând faptul că tocmai a fost lansată o nouă sarcină-atribuție.

Puteți nu numai să trimiteți evenimente, ci și să comunicați cu personalul de conducere prin interacțiune multimedia, incluzând: mesaje text, imagini capturate în momentul operării sau mesaje audio. Toate mesajele includ validarea semnăturii pentru a revendica procesele legale și a stinge ambiguitatea pentru activitățile lucrătorilor singuratici.

Atunci când un Lucrător Izolat se confruntă cu o situație urgentă, acesta poate trimite imediat o alertă SOS către centrul de monitorizare prin apăsarea butonului roșu SOS. În plus, acesta poate alege dintr-o listă de incidente predefinite pe care să le trimită, cum ar fi: îmbolnăvirea bruscă a Lucrătorului Izolat, lipsa cheilor, violență fizică din partea unor membri ai publicului și/sau intruși pe timp de întuneric sau în timpul deplasării în mijloacele de transport în comun, călătorii în mijloacele de transport în comun, accidente cauzate de substanțele chimice utilizate pentru curățenie, accidente auto – defecțiuni – spargeri, furturi etc.

Utilizatorul scanează o etichetă, iar centrul de monitorizare primește imediat alerte.

Tehnologia 3play încorporată: Scanare Cod QR, NFC, detectare balize.

Sistemul este bazat pe cloud, ceea ce permite gestionarea de la distanță în întreaga lume.

Trimiteți alarme SOS prin simpla apăsare a unui buton.

Automatizați alarmele în caz de alunecare, cădere sau situații de agresiune.

Interfață simplă și ușor de utilizat pentru aplicații mobile și web.

Testați gratuit aplicația mobilă MyLoneWorkers, aici: https://www.myloneworkers.com/free-test

Pentru informații despre Terracom, clic aici: terracom.gr.
Pentru soluții specifice și specializate de la QQinfo, clic aici: QQsolutions.
Pentru a fi în contact cu ultimele noutăți în domeniu, soluții inedite explicate, dar și cu perspectivele noastre personale în ceea ce privește lumea managementului, a datelor și a analiticelor, clic aici: QQblog !