Analize de tip ”basket”

Acest instrument evidențiază preferințele de achiziție ale clienților permițând înțelegerea combinațiilor de produse care apar pe același document de vânzare (factură/ bon fiscal) și evidențiind volumele asociate tuturor produselor din tranzacțiile ce conțin subsetul de produse de referință selectate.

Dimensiunile de filtrare cele mai relevante pentru acest instrument sunt în zona de segmentare a produselor. Dar analiza se poate filtra și pe locații sau grupe de locații sau perioade de timp diferite.

De asemenea, pentru diverse industrii nivelul de aliniere al datelor, poate fi schimbat de la nivel de coș (bon/ factură) la alte niveluri. De exemplu, în distribuție se poate folosi ca unitate de granularizare și aliniere o cheie compusă: anul, luna și clientul.

Pentru informații despre Qlik™, vă rugăm accesați acest site: qlik.com.

Pentru soluții specifice și specializate de la QQinfo, vă rugăm accesați pagina: QQsolutions.

Pentru a fi în contact cu ultimele noutăți în domeniu, soluții inedite explicate, dar și cu perspectivele noastre personale în ceea ce privește lumea managementului, a datelor și analiticelor, vă recomandăm QQblog-ul !