Canalele de date QTC utilizate pentru rezolvarea cazurilor de utilizare a inteligenței artificiale RAG (Retrieval Augmented Generation)
Cu Qlik™ Talend Cloud, pot fi create canale de integrare a datelor pentru a colecta date pentru soluțiile AI Retrieval Augmented Generation (RAG). Puteți reduce timpul de realizare a valorii pentru a obține o perspectivă asupra datelor întreprinderii dvs. utilizând AI generativă prin valorificarea Qlik Answers™. QTC va automatiza încărcarea surselor de date structurate și nestructurate pentru a crea asistenți de baze de cunoștințe pe care utilizatorii îi pot solicita pentru întrebări și pot extrage răspunsuri. QTC va simplifica complexitatea transformării datelor prin fragmentarea datelor pentru încorporarea vectorilor și crearea contextului pentru solicitări, în cadrul unui agent conversațional ușor de implementat.
Introducerea Qlik Answers™
Qlik Answers™ este un asistent de cunoștințe cu AI generativ, plug-and-play, care oferă utilizatorilor posibilitatea de a obține răspunsuri la întrebări din conținutul sursă al utilizatorului. Inteligența artificială generativă este utilizată pentru a personaliza răspunsurile la întrebările adresate din seturile de date indexate în cadrul bazei de cunoștințe create de utilizator. Qlik Answers™ este disponibil în Qlik™ Talend Cloud și poate fi utilizat împreună cu conductele de integrare a datelor pentru a oferi o soluție end-to-end pentru cazurile de utilizare RAG.
Qlik™ Talend Cloud le aduce pe toate împreună
Capacitățile QTC vă permit să utilizați automatizarea pentru a crea o conductă de date care poate ingera date din orice sursă acceptată într-o țintă pentru integrarea cu Qlik Answers™.
Folosind QTC, putem prezenta un exemplu de încărcare a datelor structurate într-o țintă Databricks și de valorificare a datelor pentru Qlik Answers™ (setul de date structurat de locație al stațiunilor Hawaii folosit pentru datele sursă).
Configurarea și rularea serviciilor Qlik™ Talend Cloud
Creați un canal de date țintă Databricks pentru a integra datele sursă ale stațiunilor Hawaii într-un tabel Delta Databricks.
Creați o transformare pregătită pentru inteligență artificială în afara sarcinii Storage din cadrul canalului de date QTC pentru a ingera date pentru baza de cunoștințe Qlik Answers™ utilizând un depozit de obiecte AWS S3.
Adăugați setul de date de rezervă pentru locația Hawaii la transformare pentru pregătire și încărcare.
Canalul de date complet este prezentat mai jos.
Datele de rezervă vor fi încărcate în locația AWS S3 după finalizarea conductei de date.
Încărcați setul de date nestructurate în aceeași locație AWS S3 bucket. (Hawaii location Brochure unstructured pdf file.)
În cadrul QTC, alegeți Analytics tile și creați o Bază de Cunoștințe cu fișierele din locația AWS S3.
Indexați fișierele sursă și creați Qlik™ Assistant.
Utilizați asistentul pentru a pune întrebări cu privire la seturile de date indexate. Următoarele capturi de ecran demonstrează valoarea acestor date în Qlik Answers™ (sau în alte soluții Retrieval Augmented Generation – RAG) prin prezentarea utilizatorilor finali care utilizează asistentul pentru a răspunde la întrebări folosind aceste date. Desigur, QTC Pipelines va menține aceste date actualizate, astfel încât răspunsurile vor rămâne la fel de valoroase în viitor ca și în prezent.
Exemplul 1 Conversați cu robotul chat.
Afișarea datelor sursă nestructurate utilizate în robotul chat.
Exemplul 2 Conversați cu robotul chat.
Afișarea datelor sursă structurate utilizate în robotul chat.
Concluzie
Cu Qlik™ Talend Cloud, canalele de date pot fi utilizate pentru a crea o soluție RAG (Retrieval-Augmented Generation) fără cod pentru datele din cadrul organizației dvs. Canalele de date QTC vor ingera automat date structurate într-o locație țintă care poate fi combinată cu date nestructurate pentru a fi utilizată în cadrul Qlik Answers™. Qlik Answers™ va simplifica valorificarea GenAI prin crearea unui robot chat care poate fi utilizat pentru a solicita direct seturi de date curate pentru răspunsuri.
Pentru informații despre Qlik™, clic aici: qlik.com.
Pentru soluții specifice și specializate de la QQinfo, clic aici: QQsolutions.
Pentru a fi în contact cu ultimele noutăți în domeniu, soluții inedite explicate, dar și cu perspectivele noastre personale în ceea ce privește lumea managementului, a datelor și a analiticelor, clic aici: QQblog !