Compania TouchPoint Support Services este specializată în furnizarea de servicii combinate non-clinice în domeniul sănătății, cum ar fi alimentație și servicii de mediu, oferind soluții complete de ospitalitate pentru spitale de îngrijire acută și comunități pentru seniori din întreaga SUA.
În aceste medii, este esențială furnizarea unor servicii alimentare de înaltă calitate, consecvente și conforme cu reglementările. Acest lucru necesită acces la un volum uriaș de documente complexe: politici, manuale de proceduri și ghiduri de utilizare.
Compania a adăugat Qlik Answers în mediul său Qlik, înlocuind procesele manuale și documentația pe hârtie cu un instrument care oferă răspunsuri bazate pe inteligență artificială la întrebările operaționale. Soluția denumită TouchPoint GPT economisește acum timp și oferă răspunsuri în sute de locații din domeniul sănătății. În loc să piardă timp căutând prin 7.500 de documente, echipele se pot concentra pe generarea de rezultate concrete pentru afacere. Timpul economisit cumulat reprezintă un beneficiu important pentru companie și le permite angajaților să își folosească la maximum competențele și să ofere servicii optime.
Urmăriți povestea lor de succes în materialul video de mai jos!
Sursă articol: https://www.youtube.com/qliktech/videos.
Pentru informații despre Qlik™, clic aici: qlik.com.
Pentru soluții specifice și specializate de la QQinfo, clic aici: QQsolutions.
Pentru a fi în contact cu ultimele noutăți în domeniu, soluții inedite explicate, dar și cu perspectivele noastre personale în ceea ce privește lumea managementului, a datelor și a analiticelor, clic aici: QQblog !