Maximizați implicarea clienților cu Qlik Data Analytics și Qlik App Automation

Știați că puteți analiza și targeta instantaneu segmentele cheie de clienți?

Cu ajutorul tabloului de bord puternic Qlik Customer Profile și a Qlik App Automation, puteți identifica instantaneu segmentele cheie și puteți targeta imediat clienții potriviți cu oferte personalizate – totul în doar câteva clicuri!

Acest lucru înseamnă o mai bună acoperire, vânzări mai mari și o mai bună retenție a clienților, fără presupuneri și instrumente multiple.

Cu acest puternic tablou de bord Qlik Customer Profile puteți identifica patru segmente principale:
          1. Clienți recurenți
          2. Clienți noi
          3. Clienți care nu au cumpărat
          4. Clienți care au înlocuit o singură comandă cu un singur articol

Tablou de bord Qlik Customer Profile – 4 segemente principale

Dacă doriți să vă concentrați asupra unei anumite regiuni, puteți filtra pur și simplu în funcție de locație pentru a vă restrânge aria de acoperire.

Filtrare în funcție de locație

Dacă dorți să adoptați o abordare strategică, veți selecta clientul pe care doriți să-l reangajați și îi puteți trimite un stimulent personalizat pentru a încuraja o altă achiziție.

Filtrare în funcție de clientul dorit

Cu doar câteva clicuri, puteți asigura livrarea ofertei potrivite către clienții potriviți, stimulând astfel vânzările și fidelizarea clienților.

Pentru o scurtă demonstrație, vă rugăm să consultați acest link: https://www.youtube.com/shorts/WHr2M28_D9g.

Pentru informații despre Qlik™, clic aici: qlik.com.
Pentru soluții specifice și specializate de la QQinfo, clic aici: QQsolutions.
Pentru a fi în contact cu ultimele noutăți în domeniu, soluții inedite explicate, dar și cu perspectivele noastre personale în ceea ce privește lumea managementului, a datelor și a analiticelor, clic aici: QQblog !