
Știați că puteți analiza și targeta instantaneu segmentele cheie de clienți?
Cu ajutorul tabloului de bord puternic Qlik Customer Profile și a Qlik App Automation, puteți identifica instantaneu segmentele cheie și puteți targeta imediat clienții potriviți cu oferte personalizate – totul în doar câteva clicuri!
Acest lucru înseamnă o mai bună acoperire, vânzări mai mari și o mai bună retenție a clienților, fără presupuneri și instrumente multiple.
Cu acest puternic tablou de bord Qlik Customer Profile puteți identifica patru segmente principale:
1. Clienți recurenți
2. Clienți noi
3. Clienți care nu au cumpărat
4. Clienți care au înlocuit o singură comandă cu un singur articol
Tablou de bord Qlik Customer Profile – 4 segemente principale
Dacă doriți să vă concentrați asupra unei anumite regiuni, puteți filtra pur și simplu în funcție de locație pentru a vă restrânge aria de acoperire.
Filtrare în funcție de locație
Dacă dorți să adoptați o abordare strategică, veți selecta clientul pe care doriți să-l reangajați și îi puteți trimite un stimulent personalizat pentru a încuraja o altă achiziție.
Filtrare în funcție de clientul dorit
Cu doar câteva clicuri, puteți asigura livrarea ofertei potrivite către clienții potriviți, stimulând astfel vânzările și fidelizarea clienților.
Pentru o scurtă demonstrație, vă rugăm să consultați acest link: https://www.youtube.com/shorts/WHr2M28_D9g.
Pentru informații despre Qlik™, clic aici: qlik.com.
Pentru soluții specifice și specializate de la QQinfo, clic aici: QQsolutions.
Pentru a fi în contact cu ultimele noutăți în domeniu, soluții inedite explicate, dar și cu perspectivele noastre personale în ceea ce privește lumea managementului, a datelor și a analiticelor, clic aici: QQblog !