Compania ADOC - Cel mai mare producător și retailer de încălțăminte și îmbrăcăminte din America Centrală
În acest articol vom prezenta o poveste de succes a companiei ADOC, cel mai mare producător și comerciant cu amănuntul de încălțăminte și îmbrăcăminte din America Centrală, care operează 250 de magazine de vânzare cu amănuntul în întreaga regiune, precum și instalații de producție și prelucrare a pielii și cauciucului.
Ei au folosit trei produse Qlik™: Qlik™ Data Integration, Qlik™ Data Analytics și Qlik AutoML®, care i-au ajutat să construiască un mediu de date cuprinzător care permite accesul rapid și ușor la date și la analize predictive, accelerând luarea deciziilor cheie și promovând ambițiile sale centrate pe client.
Qlik™ Data Integration introduce date din toate operațiunile ADOC în depozitul său de date Google BigQuery. De acolo, Qlik Data Analytics™ transformă datele în informații semnificative, furnizate prin intermediul unor imagini și tablouri de bord atractive, pentru a asigura un nivel ridicat de utilizare. Qlik AutoML® duce apoi procesul la un nou nivel, oferind capacități predictive pentru fundamentarea deciziilor.
Urmăriți, în videoclipul de mai jos, modul în care Qlik AutoML® utilizează date externe, cum ar fi informațiile meteorologice, pentru a prezice cererea și pentru a se asigura că ADOC are stocul potrivit în magazinul potrivit la momentul potrivit.
Pentru informații despre Qlik™, clic aici: qlik.com.
Pentru soluții specifice și specializate de la QQinfo, clic aici: QQsolutions.
Pentru a fi în contact cu ultimele noutăți în domeniu, soluții inedite explicate, dar și cu perspectivele noastre personale în ceea ce privește lumea managementului, a datelor și a analiticelor, clic aici: QQblog !