Salutare Qlik™ SalesAI !

Din punct de vedere istoric, serviciul clienți și reprezentanții de cont au avut acces la conținut din diferite departamente pentru a-i sprijini pe aceștia și educația lor. Dar simplul fapt de a avea acces la acest conținut nu este suficient; metodele tradiționale de căutare consumă mult timp și pot duce la pierderea unor detalii cheie. Așadar, care este soluția?

Practicăm ceea ce propovăduim. Qlik™ utilizează acum Qlik Answers la nivel intern pentru a sprijini echipele care se ocupă de clienți – dotându-le cu un instrument care să sporească satisfacția clienților și să îmbunătățească productivitatea.

SalesAI este un asistent AI generativ care valorifică noile baze de cunoștințe de vânzări și marketing create în cadrul Qlik Answers™. Acest lucru înseamnă că SalesAI nu caută informații pe web – acest instrument generează răspunsuri doar din documente Qlik™ de încredere, ajutând echipele de vânzări și servicii să ofere răspunsuri relevante și explicabile clienților în câteva secunde.

De la lansarea sa pe 29 iulie, mii de întrebări au fost deja adresate – confirmând că este o schimbare radicală. Dar pentru ce anume este folosit? Iată trei beneficii cheie ale SalesAI:

  1. Răspunsuri imediate

Imaginați-vă că sunteți pe punctul de a intra în contact cu un manager al unui call center și trebuie să vă pregătiți. Puteți adresa SalesAI întrebări precum…

  • Ce KPI urmăresc de obicei managerii centrelor de apeluri?
  • Oferă Qlik™ o soluție pentru reducerea timpului mediu de răspuns?
  • Îmi puteți scrie un e-mail pentru un manager de call center în care să explicați cum Qlik™ reduce timpul mediu de răspuns?

Cu câteva indicații simple ca acestea, SalesAI vă ajută să vă pregătiți pentru întâlnire în mod eficient și eficace – asigurându-vă că veți merge la întâlnire bine pregătiți.

  1. Recuperarea eficientă a surselor

Uneori, este posibil să primiți un răspuns, dar să aveți nevoie de mai multe informații – sau poate detaliul specific pe care îl căutați nu a fost inclus în răspuns. Nu trebuie să vă faceți griji – SalesAI furnizează, de asemenea, sursele răspunsurilor sale, eliminând căutarea chinuitoare prin depozite de conținut fără sfârșit.

  1. Îmbunătățirea cunoștințelor despre produse

SalesAI oferă, de asemenea, membrilor echipei posibilitatea de a-și aprofunda cunoștințele despre produse.

Aceștia pot introduce solicitări precum…

  • Ce este Qlik™ Talend Cloud?
  • Care sunt prețurile și oferta Qlik™ Talend Cloud?
  • Cum se compară Qlik™ Talend Cloud cu Informatica și Fivetran?

Obținerea unei scurte imagini de ansamblu asupra produselor le permite oamenilor din vânzări să abordeze fiecare apel cu mai multă încredere și expertiză – facilitând o comunicare mai eficientă și sporindu-le succesul.

În plus față de valoarea oferită membrilor echipei care se confruntă cu clienții, această implementare internă a ajutat Qlik™ să afle mai multe despre cum să pregătească clienții pentru succes cu Qlik Answers™. Iată trei concluzii cheie:

  1. Documente arhivate

Pentru a asigura răspunsuri coerente și exacte, este vitală o arhivare atentă a documentelor. Baza de cunoștințe trebuie să fie actualizată în mod regulat cu informații relevante, selectate, în loc să includă doar tot conținutul disponibil. Acest lucru oferă utilizatorilor răspunsurile clare și exacte de care au nevoie.

  1. Guvernanța sistemului

Experiența Qlik™ a subliniat, de asemenea, importanța guvernanței în asigurarea eficienței sistemului. Proprietatea conținutului clar definită este necesară pentru gestionarea conținutului și menținerea relevanței acestuia. Experții în domeniu ar trebui, de asemenea, să aibă posibilitatea de a revizui răspunsurile și de a aborda orice probleme sau inexactități pe măsură ce acestea apar.

  1. Acceptarea organizațională

Chiar dacă documentele sunt gestionate și guvernate, adoptarea cu succes a inteligenței artificiale necesită programe cuprinzătoare de abilitare și instruire în întreaga organizație. Pentru a valorifica pe deplin această tehnologie, este esențial să oferiți oportunități de a dobândi experiență practică și de a instrui utilizatorii cu privire la scrierea promptă.
De asemenea, este important să subliniem faptul că SalesAI nu se bazează pe o simplă mână de documente. Acesta include sute de documente accesibile forței de vânzări din mai multe funcții de afaceri. Acest lucru înseamnă că utilizarea cu succes a SalesAI, și a AI generativ în general, pentru a face organizația să avanseze necesită colaborarea întregii organizații și implicarea acesteia.

Prin prezentarea propriei adoptări a Qlik Answers™, Qlik™ urmărește să demonstreze aplicarea și eficiența sa în lumea reală.

Pentru a afla cum funcționează Qlik Answers™ și pentru o demonstrație video, clic aici: https://qqinfo.ro/activarea-vanzarilor-cu-qlik-answers/.
În plus, clienții se pot alătura webinarului Qlik™ Insider din 17 septembrie, unde Michael Fawcett va vorbi despre utilizarea aplicației și va permite participanților să o vadă în acțiune. Vă puteți înregistra aici pentru eveniment.

Pentru informații despre Qlik™, clic aici: qlik.com.
Pentru soluții specifice și specializate de la QQinfo, clic aici: QQsolutions.
Pentru a fi în contact cu ultimele noutăți în domeniu, soluții inedite explicate, dar și cu perspectivele noastre personale în ceea ce privește lumea managementului, a datelor și a analiticelor, clic aici: QQblog !